1 χρόνος Χαμένος Παράδεισος

Σήμερα αυτό το ταπεινό-πλην τίμιο- ιστολόγιο κλείνει έναν χρόνο από τότε που γεννήθηκε (ένα χρόνο και μία μέρα ακριβώς).

Δεν θα κάνω καμία αυτοκριτική (άλλωστε τα λάθη μου είναι πάρα πολλά για να τα γράψω) , το μόνο που έχω να πω είναι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους εσάς που το αγαπήσατε, σε όλους εσάς που μοιράζεστε καθημερινά τις σκέψεις μου, τα πιστεύω μου και τις αγωνίες μου.

Σε όλους όσους έχουν σχολιάσει καθώς και σε όσους γνωριστήκαμε καλύτερα μέσα από αυτό το ιστολόγιο και την καθημερινή μας επαφή όπως την Ιοκάστη, την Λίνα, τον Άθεο, τον Ανορθόδοξο, τον Διαγόρα τον Μηλιό, την Αόρατη Μελάνη, το Νεύτωνα, το Batcic, την Μαριαλένα, το Nespa, το Bromisteraki, τον Zaphod, το Σκουλήκι καθώς και σε πολλούς άλλους που έδωσαν ζωή σε αυτό το ιστολόγιο.

10 σκέψεις σχετικά με το “1 χρόνος Χαμένος Παράδεισος

  1. @ oi χαλαροί αναγνώστες, σας ευχαριστώ πολύ!
    Όντως με προλάβατε! Για να μη σας πω πως το’χα ψιλοξεχάσει λόγω υποχρεώσεων..

  2. @ Ιοκάστη μου, ευχαριστώωωωωω!
    @ Μελάνη μου, ευχαριστώωωωω!
    @ Ksene, live and let others die..
    @ Άθεε μακάρι να γράφουμε μέχρι τα βαθειά μας γεράματα!!
    @ atumrakis, thank you thank you 🙂

Τα σχόλια έχουν κλείσει.