Πως κατέληξε το αγγελάκι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου;

 ..Το βράδυ πριν τη παραμονή ο Αη Βασίλης στο γραφείο εχει προβλήματα, σε μια μέρα πρεπει να παραδώσει παιχνίδια κι ούτε τα μισά δεν είναι έτοιμα. Κάνει λογαριασμούς οταν ξαφνικά ανοίγει η πορτα και μπαινει οργισμένος ο νανος-επιστάτης της βιοτεχνίας που φτιάχνει τα παιχνίδια.
-Τι τρόπος ειν’αυτος Αρχινάνε, δεν κτυπάς πόρτα; Πήγαινε γρήγορα πίσω στη δουλειά σου κι έχουμε μείνει πίσω!
-Σκατά δουλειά Άη Βασιλη, αν δεν μας δώσεις αύξηση και ρεπό σκατά παιχνίδια θα παραδώσεις, μας ψόφησες εκεί κάτω.
-Τι είναι αυτά ρε; Απεργία; Δεν γίνονται αυτά!Δεν σκέφτεσαι τα παιδάκια;
-Ήδη έχουμε σταματήσει τη δουλειά γιατί εσύ δε σκέφτεσαι τα δικά μας τα παιδάκια.
Έξαλλος ο Αη Βασίλης αλλά τι να κάνει…
-Θα σας δώσω ρε θα σας δώσω άντε να δούμε πως θα βγω εγώ…πήγαινε ξεκίνα τη δουλειά σε παρακαλώ..
  Φεύγει ο Αρχινάνος πιάνει λογαριασμούς ο Αη Βασιλης να δει πως θα βγει μετα την αυξηση.Πριν προλαβει την πρωτη αφαίρεση.. ζντουπ.. ανοίγει η πόρτα και μπαίνει ένα κρύο ρεύμα αέρα  χιονονιφάδες μια μπόχα ζωϊκής προέλευσης κι ο Αρχιτάρανδος πίσω της, αυτος με τη φωτεινή τη μυτη.
-Τι θες Ρουντυ εδω?…πίσω στον στάβλο σου και φρόντισε να είναι έτοιμα τα έλκηθρα σε λίγο φεύγει η πρώτη παραγγελία.
-Ρούντολφ με λένε αλλά έτσι είναι.. Μας έχεις στην πείνα χωρίς άχυρο, στο κρύο και συ γυρίζεις στα  μπαρ και ξεχνάς και πως μας λένε.
-Ελα Ρουντολφ πουλακι μου τι θες έχω και δουλειές!
-Ωραία γιατί εμείς δεν έχουμε…ξεκινήσαμε απεργία μέχρι να μας ανεβάσεις το σανό,τα κουκουνάρια,το νερό και να μας χτισεις και σταβλο παλιοτσιγκούνη!
-Αχ Θεέ μου τι αμαρτιες πληρώνω ο άγιος; έκραξε ο Αη Βασίλης..
-Δεν πληρώνεις για αυτό τα τραβάς αυτά…φεύγω και σκέψου.. λέει ο Ρούντολφ και φεύγει..
Πάει να σκάσει… ξαναπιάνει το μολύβι κι αρχίζει κι άλλες αφαιρέσεις…
  Ξαφνικά ξανανοίγει η πορτα και μπαίνει η σουπερ σέξυ γυναικάρα του (40 χρονια πιο μικρη με κόκκινο δερμάτινο μίνι, γουνάκι μπορντούρα, κόκκινη μπότα, ξέπλεκα τα κατάμαυρα μαλλιά της και το στήθος της να πιέζει το φερμουάρ της κόκκινης στολής).
-Τί θες γλύκα μου …ειμαι στη δουλειά..
-Και στη δουλειά θα μείνεις γιατί εγώ έφυγα απ΄το σπίτι.
-Που θα πας μωράκι μου για ψώνια; ρωτά ανησυχος..
-Άι σιχτίρ ρε ψώνιο που κάθε βράδυ σε περιμένω στο κρεβάτι και συ ασχολείσαι με τους νάνους και τα ξένα παιδιά γιατί δε μπορεις να μου κάνεις δικά σου…Έξω περιμενει ο παίδαρος και θα πάμε στο Πήλιο  για σκι και άγριο σεξ μπροστά στο τζάκι….
Φουντώνει ο Αη Βασιλης..
-Στα τσακίδια τσούλα  που θα μου χαλάσεις τέτοια μερα….Να φύγεις να πας αλλού!
Τρέμοντας από οργή παει να αναψει ενα τσιγάρο όταν ξάφνου ξανα ανοίγει η πόρτα και μπαίνει το αγγελάκι κρατώντας ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο.
-ΤΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΑΓΓΕΛΑΚΙ????
-Πού να το βάλω αυτό καλέ μου Αη Βασιλη?
Μια σκέψη σχετικά μέ το “Πως κατέληξε το αγγελάκι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου;

  1. Χαχα! Αυτά παθαίνουν οι άγιοι!!! 😉
    Αστεία- αστεία, σκέφτομαι τα χιλιάδες δικά μας παιδιά πόσο δύσκολα θα πάρουν φέτος δώρα και σφίγγεται η καρδιά μου….

Τα σχόλια είναι κλειστά.