Βρίσκεστε εδώ.. [Καρλ Σάγκαν]

«Κοιτάξτε ξανά την τελεία.Αυτή είναι εδώ. Αυτό είναι το σπίτι μας. Αυτοί είμαστε εμείς. Επάνω της όλοι όσοι αγαπάτε, όσοι γνωρίζετε, όσοι έχετε ακούσει, όλα τα ανθρώπινα όντα που υπήρξαν, έζησαν την ζωή τους. Ένα συνοθύλευμα της χαράς και του πόνου μας, χιλιάδες θρησκείες, ιδεολογίες και οικονομικά δόγματα, κάθε κυνηγός και κάθε βοσκός, κάθε ήρωας και κάθε δειλός, κάθε δημιουργός και κάθε καταστροφέας του πολιτισμού, κάθε βασιλιάς και κάθε υπηρέτης, κάθε νέο ερωτευμένο ζευγάρι, κάθε μητέρα και πατέρας, κάθε ελπιδοφόρο παιδί, δημιουργός εξερευνητής, κάθε δάσκαλος ηθικής, κάθε διεφθαρμένος πολιτικός, κάθε «σούπερσταρ», κάθε «ανώτατος άρχοντας», κάθε άγιος και αμαρτωλός στην ιστορία του είδους μας έζησε εδώ – σε ένα μικρό τεμάχιο σκόνης κρεμασμένης σε μια ηλιαχτίδα»,

Καρλ Σάγκαν 1934-1996

3 σκέψεις σχετικά με το “Βρίσκεστε εδώ.. [Καρλ Σάγκαν]

  1. Καλησπέρα! Περνάω από το «τσαρδί» σου όταν κάνεις αναρτήσεις, δεν αφήνω πάντα σχόλια…
    Τώρα, αν έρθεις και εσύ μια βόλτα από το δικό μου…είμαι σίγουρη πως θα σ’ ενδιαφέρει το κείμενο και ίσως τα σχόλια…υπάρχει ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να βάλουμε τάξη στη ζωή μας…φτάνει να το θελήσουμε με τη καρδιά μας! 😉

  2. Άιναφετς, καλησπέρα! Εγώ ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις και περνάς απ’το «τσαρδί» μου!
    Σήμερα έμεινα ευχάριστα έκπληκτος από την αντίδραση του κόσμου εναντίον των πολιτικών που πήγαν να απολαύσουν την παρέλαση!

  3. Καλησπέρα Αστερόσκονε…
    Χθες το βράδυ χωρίς συγκεκριμένο λόγο βρισκόμουν στα ‘σκιερά μου σοκάκια», όπως ονομάζω τις μαυρίλες μου και δεν με έπαιρνε ο ύπνος και τότε έκανα κάτι σαν αυτό που μας παραπέμπει η ανάρτηση σου…Έφυγα από το κρεβάτι μου και χάθηκα στο σύμπαν, από εκεί όλα μου τα προβλήματα έμοιαζαν με σκόνη…και φυσικά κοιμήθηκα! 😉

    Εξαιρετική ανάρτηση…ευχαριστούμε! :))

Τα σχόλια είναι κλειστά.