Αν χρειάζεστε εσωτερική ηρεμία..

Αγαπητοί φίλοι,

Σας στέλνω αυτό το μήνυμα επειδή πέτυχε σε μένα και χρειαζόμαστε όλοι περισσότερη ηρεμία στην ζωή μας.
Ακολουθώντας την παρακάτω συμβουλή, που άκουσα σε μία σχετική εκπομπή, βρήκα επιτέλους την εσωτερική μου ηρεμία.

Στην εκπομπή ισχυρίστηκαν ότι «ο τρόπος για να βρεις την εσωτερική σου ηρεμία είναι να τελειώσεις ό,τι έχεις αρχίσει».

Έτσι, κοίταξα γύρω στο σπίτι μου για να βρω όλα τα πράγματα που είχα αρχίσει και δεν είχα τελειώσει.

Κι έτσι, παραμένοντας σπίτι σήμερα, από το πρωί έχω τελειώσει,

– ένα μπουκάλι κόκκινο αφρώδες κρασί,
– ένα μπουκάλι Dewars,
– ένα μπουκάλι Bailey’s,
– ένα μπουκάλι Kahlua,
– ένα πακέτο μπισκότα
– όσα χάπια είχαν απομείνει στα κουτιά των ηρεμιστικών Prozac και Valium,
– το υπόλοιπο cheesecake,
– μερικές καραμέλες και
– ένα κουτί σοκολατάκια.

Δεν έχετε ιδέα πόσο τρομερά καλά νοιώθω τώρα !!! Μου πέρασε και η ίωση!!!

Παρακαλώ στείλτε το και σεις σε αυτούς που νομίζετε ότι έχουν ανάγκη από εσωτερική ηρεμία.

9 σκέψεις σχετικά με το “Αν χρειάζεστε εσωτερική ηρεμία..

  1. Ρώτησες το πλέον ακατάλληλο άτομο. Έχω να παρακολουθήσω τηλεόραση πάνω από πέντε χρόνια. Ότι βλέπω το βλέπω στο διαδίκτυο. Κάποιες προτάσεις:
    http://www.youtube.com/results?search_query=extras+series+1+episode+1&aq=1&oq=Extras+se

    http://www.youtube.com/results?search_query=absolutely+fabulous+series+1+episode+1&aq=3s&oq=Absolutely+fabou

    Την επόμενη φορά στείλε και μερικά σοκολατάκια από δω μεριά, άντε μονοφαγά.

  2. @Άιναφετς,
    Μια χαρά και τρεις τρομάρες! :))
    Δεν μας πτοεί τίποτε εμάς! Ούτε τα μνημόνια ούτε τα μνημόσυνα! Πάντα στις επάλξεις!
    Να’σαι πάντα καλά!
    Καλή σου μέρα!

  3. Χαχα…Αστερόσκονε!
    Καιρό έχω να σε επισκεφτώ!
    Χαίρομαι που είσαι καλά και διατηρείς το χιούμορ σου…είναι το τελευταίο πράγμα που θα χάσω από τη ζωή, ακόμα και όταν θα μου έχουν πάρει το σπίτι!!!

    Καλό χαμογελαστό βραδάκι!!! ;))

  4. Denizen το παραπάνω είναι από ανέκδοτο κι όχι από προσωπική εμπειρία.. :)P
    ..Πάντως τηλεόραση σπανίως να την ανοίξω και τις ταινίες που παρακολουθώ είναι επιλεγμένες από dvd εκτός από μερικές αμερικάνικες σειρές που μπαίνω στον κόπο να τις κατεβάσω..
    Εκπομπές δε ελληνικού τύπου δε θυμάμαι πότε είδα τελευταία φορά- εκτός από ελληνοφρένεια και λίγο Λαζόπουλο όταν έκανε τα θεατρικά του με άλλους γιατί το υπόλοιπο κομμάτι δεν άξιζε- πολύ υποκριτής στην πολιτική ενώ το «ξεκατίνιασμα» ανθρώπων που φαίνεται ότι έχουν πρόβλημα βγάζει μόνον κακία..
    Έχεις κάτι να μου προτείνεις;;

  5. lol! Ρίχνοντας μια πρόχειρη ματιά γύρω μου…ακολουθώντας την συμβουλή σου μάλλον την….αιώνια ηρεμία θα βρω εάν την ακολουθήσω!

Τα σχόλια είναι κλειστά.