Ο λόγος του ευρωβουλευτή Daniel Cohn-Bendit για την οικονομική βοήθεια

Ο ευρωβουλευτής Daniel Cohn Bendit λέει μεγάλες αλήθειες τόσο για την οικονομική βοήθεια προς την Ελλάδα όσο και για τα δις των εξοπλιστικών προγραμμάτων από Γαλλία και Γερμανία.

3 σκέψεις σχετικά με το “Ο λόγος του ευρωβουλευτή Daniel Cohn-Bendit για την οικονομική βοήθεια

  1. Για τον πολύ απλό λόγο, πως μπορεί η μάνα μου να είναι Γαλλίδα, ο πατέρας μου είναι Κωνσταντινοπολίτης, αλλά η καρδιά μου ανήκει εδώ!
    Ναι Αστερόσκονε, να μη ξεχνούμε ότι είμαστε φτιαγμένοι από την σκόνη των αστεριών…έτσι σαν μια νότα Αλήθειας!
    Καλή Κυριακή να έχουμε!

  2. @Άιναφετς αναρωτιέμαι καλή μου γιατί ήρθες πίσω στην Ελλάδα. Στην θέση σου θα έμενα για πάντα εκεί..

  3. Μα φυσικά…ο πατριώτης μου ήταν και είναι το κάτι άλλο….τον Μάη στο Παρίσι στα οδοφράγματα όπου παρόλο που με κλείδωνε ο μελλοντικός πρώτος σύζυγος μου για λόγους ασφάλειας… είχαμε «συναντηθεί» επανειλημμένος αυτός ήταν ο ήρωας μας…εξαιρετική φυσιογνωμία…
    Καλό μας κουράγιο…

Τα σχόλια είναι κλειστά.