Οι καθηγητές της ανώτατης δημόσιας εκπαίδευσης «απαιτούν» μονοπώλιο

Τεταμένο το κλίμα στον χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης, καθώς από τη μία πλευρά οι ομοσπονδίες καθηγητών σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ κατέθεσαν αιτήσεις ακύρωσης των 41 αδειών ίδρυσης που δόθηκαν το καλοκαίρι στα κολέγια.

Από την άλλη πλευρά, οι ιδιοκτήτες των μεγάλων μεταλυκειακών εκπαιδευτηρίων καταθέτουν προσφυγές κατά του υπουργείου Παιδείας, επειδή «δεν τήρησε τα νόμιμα που είχαν συμφωνηθεί».

Οι καθηγητές των ΑΕΙ και ΤΕΙ βλέπουν το μονοπώλιο τους να τρίζει και τρέχουν στα δικαστήρια να διεκδικήσουν την θεσούλα τους. Ενώ δεν δέχονται να τους αξιολογεί κανείς είτε ατομικά είτε ως σχολές απαιτούν να μην ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Μα κύριοι καθηγητές, που στην πλειοψηφία σας είστε τεμπέληδες δημόσιοι υπάλληλοι (ιδίως στα ΤΕΙ το ποσοστό της τεμπελιάς αγγίζει το 90%), ως πότε θα αρμέγετε τον κρατικό προϋπολογισμό χωρίς να αξιολογείται το έργο που παράγετε; Σε ποιό εργοστάσιο οι εργάτες δουλεύουν χωρίς έναν επιβλέποντα;

Η εποχή μας επιβάλλει την ελευθερία στον καθένα να επιλέξει αυτό που θα σπουδάσει. Κι επειδή δεν μπορούν όλοι να μετακομίσουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες για τις σπουδές τους (και επειδή το σημερινό σύστημα με τις εξετάσεις είναι άδικο) θα πρέπει να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια τα οποία θα αξιολογούνται για το κύρος τους τόσο από το κράτος όσο και από το πανεπιστήμιο με το οποίο συνεργάζονται.

Τα κρατικά θα πρέπει να αξιολογηθούν και αφού απολυθούν όλοι οι χαραμοφάηδες καθηγητές θα πρέπει να επιδοτούνται με βάση την βαθμολογία τους όσον αφορά την ποιότητα των σπουδών που προσφέρουν.

4 σκέψεις σχετικά με το “Οι καθηγητές της ανώτατης δημόσιας εκπαίδευσης «απαιτούν» μονοπώλιο

  1. @ Newton, έτσι ακριβώς φίλε μου..
    @ Εξερευνητή τα ιδιωτικά θα ελέγχονται και μέσω των συνεργασιών τους με τα αντίστοιχα ξένα, ενώ τα δημόσια δεν ελέγχονται από κανέναν! Άνθρωποι που πήραν πτυχίο με το γλύψιμο και με μέσον δουλεύουν σε ΤΕΙ ως καθηγητές άσχετοι με τον τομέα που διδάσκουν και εμείς ως φορολογούμενοι πολίτες τους πληρώνουμε κι από πάνω. Πού πάνε τα λεφτά μας; Δεν θα ήταν καλύτερα να πληρώνονται μόνον όσοι παράγουν έργο;

  2. Αξιολόγηση! Τί παράξενη λέξη για την Ελλαδούλα μας! Μόνον στα λεξικά την βρίσκεις.

    Αν κανείς την έχει δεί κάπου αλλού {την ίδια ή ο,τιδήποτε συναφές π.χ. έλεγχο…} να μού το πει.

    Αλλά μην μού πεις, φίλτατη αστρόσκονη {έστω αρσενικιά…}, ότι έτσι και γίνουν ιδιωτικά κολλέγια θα ελέγχονται μέσω των μηχανισμών της «ελεύθερης» αγοράς.

    Όπως π.χ. ελέγχεται η Κόλα-λόκα ή ο …Μπαινόπουλος ή οι διαιτητές ή η εμπορία καυσίμων…

    Νά ‘σαι καλά, που μάς ανάβεις τα αίματα πάντως…
    Γιατί αν περιμέναμε από τα μπιντέϊτ, ζήτω που καήκαμε.

  3. Βασικά, φίλε μου, όπως έχω πει, ολόκληρο το σύστημα της παιδείας στην Ελλάδα, από το νηπιαγωγείο μέχρι τα αει, θέλει γκρέμισμα και φτιάξιμο από την αρχή.

  4. ΝΕΠΟΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ:
    http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=497

    Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ:
    http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=480

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ – ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ -ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ:
    http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=474

Τα σχόλια έχουν κλείσει.