Οι μουσουλμάνοι δείχνουν τον φανατισμό τους

Σύμφωνα με άρθρο του zougla.gr:

Οι εκατοντάδες μουσουλμάνοι μετανάστες, που με την κραυγή «Ο Θεός είναι Μεγάλος» μετέτρεψαν το κέντρο της Αθήνας σε πεδίο πολέμου, ισχυρίζονται πως η βεβήλωση από αστυνομικό όργανο του Κορανίου είναι η αιτία του βίαιου ξεσηκωμού τους.

Η Αστυνομία, εμμέσως πλην σαφώς, επιβεβαιώνει και παραδέχεται πως κάτι συνέβη και πως διεξάγεται έρευνα. Ωστόσο, αν την Πέμπτη το απόγευμα πραγματοποιήθηκε μία αυθόρμητη διαδήλωση, στην οποία οι μουσουλμάνοι μετανάστες διαμαρτυρήθηκαν για την βεβήλωση του Ιερού Βιβλίου, την Παρασκευή, που η διαδήλωση ήταν σαφώς οργανωμένη, ξεπέρασαν το επίπεδο της διαμαρτυρίας και εισήλθαν σε αυτό της βίαιης σύγκρουσης με συνθήματα που παραπέμπουν στη «ΤΖΙΧΑΝΤ».

Εγώ έχω να πω τα εξής:

1. Καμία θρησκευτική οργάνωση δεν έχει το δικαίωμα επειδή κάποιος της έθιξε το «θρησκευτικό αίσθημα» να προβαίνει σε καταστροφές.

2. Καμία θρησκευτική οργάνωση δεν μπορεί να ζητάει το κράτος να «υιοθετήσει» το σύστημα κανόνων που έχει η ίδια (στην προκειμένη περίπτωση να τιμωρηθεί ο «βέβηλος» σύμφωνα με το Ισλαμικό Δίκαιο).

3. Καμία θρησκευτική οργάνωση δεν μπορεί να ζητά από το κράτος να της φτιάξει ναούς- οι ίδιοι οι πιστοί να μαζέψουν χρήματα και να χτίσουν ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι.

4. Εφόσον ο συγκεκριμένος αστυνομικός όντως προέβει στο κάψιμο του βιβλίου δεν διαφωνώ στο να τιμωρηθεί μεν με επιείκεια δε (θα πρέπει κάποτε να πάψουμε να χαϊδεύουμε τις ευαισθησίες των φανατικών σε όποια θρησκεία κι αν ανήκουν).

Και να σας θυμίσω λίγο τον φανατισμό των μουσουλμάνων μέσω μιας δίωξης εναντίον ενός ποιητή που έγινε πέρυσι τον Οκτώβριο:

Τις έντονες αντιδράσεις της Ιορδανικής Ένωσης Συγγραφέων, του Κέντρου Υπεράσπισης της Ελευθερίας των Δημοσιογράφων, που εδρεύει στο Αμμάν, και του Αραβικού Δικτύου Πληροφόρησης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, στο Κάιρο, προκάλεσε η άσκηση δίωξης σε βάρος του ποιητή Ισλάμ Σαμχάν, που κατηγορείται για προσβολή του Ισλάμ διότι χρησιμοποίησε στίχους από το ιερό Κοράνιο σε ερωτικό του ποίημα.

22 σκέψεις σχετικά με το “Οι μουσουλμάνοι δείχνουν τον φανατισμό τους

  1. Να φυλαγόμαστε από τη νέα πολιτική ορθότητα που ίσως κάνει ακόμη και φράσεις όπως το «γαμώ το Χριστό σου»… ποινικά κολάσιμες (διότι σίγουρα θα ΦΟΒΗΘΕΙ μην τα σπάσουνε όλα οι άλλοι, όταν ακούσουν «γαμώ το Μωάμεθ σου», οπότε… λόγω «ισότητας» θα το θυμηθείτε πως θα ακολουθείτε εκείνο το παλιο «μη βλασφημείτε»)… 🙂

    ΠΟΛΥ καλό ποστ, όπως και το δικό σου Αταίριαστε.

  2. Αταίριαστε όταν έχεις εξουσία και την επιδεικνύεις σε κάποιον με τέτοιο βάρβαρο τρόπο για μένα είναι σωστό να τιμωρηθείς.
    Αν ο συγκεκριμένος δεν είχε την κρατική προστασία δεν θα τολμούσε να πειράξει κανένα έγγραφο είτε ήταν ιερό είτε όχι.
    Όπως είπα για μένα μια ήπια ποινή (π.χ. να τεθεί σε διαθεσιμότητα για 2-3 μήνες) είναι ό,τι πρέπει. Δεν χρειάζεται να χάσει την δουλειά του και φυσικά δεν μπορεί να τιμωρηθεί με βάση το ισλαμικό δίκαιο όπως ζητούν οι μουσουλμάνοι.
    Αρχιτεύτονα συμφωνώ πως το bromisteraki έχει την καλύτερη άποψη.

  3. Οχι δεν ειναι απαραδεκτο που εκανε ερευνα, ειναι που εκανε μονο σε αλλοδαπους(κατ εντολην φυσικα)
    Οτι δεν εσκισε μονο το περιτυλιγμα, αλλα και μια σελιδα απο το ιερο εδαφιο.
    Το οτι δεν ηξερε αραβικα δεν λεει τιποτα. ΡΩΤΗΣΕ τι ηταν τα κειμενα, και οταν του ειπαν οτι ειναι κορανι, εβρισε και το κορανι, και τον κατοχο, και μετα το πεταξε κατω και το πατησε.
    Αυτα τα ολιγα ειναι τα απαραδεκτα.

    Την καλυτερη αποψη νομιζω την εχει το Bromisteraki

  4. Ποιο ακριβώς ήταν το απαράδεκτο που έκανε ο μπάτσος;
    Ότι έκανε έρευνα σε κάποιους που έκρινε ύποπτους;
    Ότι άνοιξε ένα δέμα σκίζοντας το περιτύλιγμα χωρίς να καταλάβει ότι ήταν ιερό;
    Ότι δεν ήξερε αραβικά για να καταλάβει ότι οι σελίδες που περιέχονταν ήταν αποσπάσματα από το Κοράνι;

  5. Μα δεν είπα για σένα βρε aeroxeimarre, o stardust το αναφέρει στο άρθρο του κι αυτό σχολιάζουμε :p

    Αλλά ναι, νομίζω πως συμφωνούμε ουσιαστικά και πως σε κανέναν δεν αρέσει ο φανατισμός από όπου κι αν προέρχεται.

  6. To σχόλιο μου ήταν για τον αρχιτέκτονα και όχι φυσικά σε σένα ανορθόδοξε!

    Τέλος πάντων, νομίζω ότι όλοι λέμε το ίδιο πράγμα με διαφορετικό τρόπο ή με διαφωνίες στις λεπτομέρειες όπου ο ένας επιμένει αλλού και ο άλλος σε άλλο θέμα με συνέπεια να δείχνουμε ότι διαφωνούμε…

    Δεν θα κάτσω να σκάσω κιόλας επειδή κάποιοι προτιμούν τον φανατισμό από όποια πλευρά εκείνος κι αν προέρχεται. Ας τα βρούν μόνοι τους, αρκεί βέβαια να μην πειράξουν τους υπόλοιπους…

  7. Γενικά συμφωνώ με τον Αρχιτεύτονα.

    Και όσο για την απαίτηση τους να τους χτίσουν ναούς. Φυσικά και μπορούν να την έχουν, φυσικά και καλά κάνουν στο κωλοχανίο που ζούμε. Γιατί εδώ το κράτος χτίζει χριστιανικές εκκλησίες, οπότε είναι υποχρεωμένο να χτίζει ό,τι εκκλησία του ζητήσουν, αλλίώς φαίρεται ρατσιστικά. Καλά να πάθουν οι χριστιανοί λοιπόν που τους φαίνεται λογικό να χτίζονται οι ναοί τους από τα λεφτά όλων… Μόνο που θα έπρεπε για τους ναούς (οποιασδήποτε θρησκείας) να πληρώνουν μόνο όσοι πιστεύουν (σε οποιαδήποτε θρησκεία) κι όχι οι άθεοι ή άθρησκοι :p

    Το θέμα είναι πως το κράτος δεν μπορεί να κάνει διακρίσεις μεταξύ των θρησκειών. Όσο επικρατεί αυτό το (ηλίθιο κι απαράδεκτο) καθεστώς με την χριστιανική θρησκεία θα μπορούν (και θα πρέπει) να έχουν κι οι άλλες θρησκείες ανάλογα δικαιώματα. Εμένα με εκνευρίζουν περισσότερο οι χριστιανοί που δεν το καταλαβαίνουν αυτό παρά οι άλλοι που ζητάνε διάφορα.

    Φυσικά η δική μου άποψη είναι πως δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία σχέση εκκλησίας και κράτους και να κόψουν τον λαιμό τους για το πως θα χτίσουν τις εκκλησίες τους, αλλά έχουμε δρόμο ως εκείνη την ημέρα…

    Για τις καταστροφές τώρα, 1ον ναι φυσικά δεν είναι ίδια περίπτωση με του Δεκέμβρη, αλλά δεν είναι μόνο ένας θάνατος λόγος για να βγει κάποιος στον δρόμο. Όπως είπε και ο αρχιτεύτονας (με άλλα λόγια) άμα το κράτος σε γράφει, κάπως πρέπει να σε ακούσει ό,τι κι αν έχεις να πεις. Και δεύτερον, κανένας δεν είναι αθώος.

    Οι ίδιοι οι καταστηματάρχες των οποίων τα μαγαζιά καταστράφηκαν, αν δεν είχε γίνει καμία ζημιά και καμία πορεία και οι μουσουλμάνοι είχαν ζητήσει το δίκιο τους με ειρηνικά μέσα (κι είχαν πάρει μια φούσκα πολύχρωμη για απάντηση) όχι μόνο θα αγνοούσαν το γεγονός, αλλά πιθανότατα κάποιοι θα έλεγαν πως καλά έκανε ο αστυνομικός γιατί ηταν αλλόθρησκοι και ξένοι.

    Δεν λέω πως καλά έκαναν και έσπασαν τα πάντα φυσικά, καταδικάζω την βία πάντα, αλλά είναι και πάρα πολύ άσχημο το γεγονός πως οι πλειοψηφία των ανθρώπων δεν ενδιαφέρεται για τα δικαιώματα του διπλανού του μέχρι την στιγμή που θα ενοχληθούν οι ίδιοι προσωπικά από κάτι.

    Όταν με την ανοχή μας γίνονται όλες οι αδικίες και τα εγκλήματα, αυτό μας κάνει όλους ένοχους.

  8. Φίλε αεροχείμαρρρε
    Σαφώς και δεν αναφερόμουν σε σένα όταν έλεγα «μισαλλόδοξη συμπεριφορά κάποιων χριστιανών». Αναφερόμουνα στο περιστατικό με το μπάτσο, αλλά και σε κάποιες κινητοποιήσεις φανατικών με τα πολύ δημοκρατικά αιτήματα τύπου «να μην χτιστεί τζαμί στην Αθήνα» κ.λ.π.

  9. Όπως είπα και σε προηγούμενο σχόλιό μου που δεν δημοσιεύθηκε, μάλλον εξαιτίας προβλήματος στη σύνδεση, οι ταλιμπανικού τύπου διαμαρτυρίες είναι απαράδεκτες.

    Όπως απαράδεκτη είναι η μισαλλόδοξη συμπεριφορά κάποιων χριστιανών που δεν ανέχονται τη διαφορετική θρησκεία των μεταναστών στην ορθόδοξη Ελλάδα ΤΟΥΣ. Χαλαρώστε ρε παιδιά, κι εγώ δεν πιστεύω στις 70 παρθένες, αλλά δεν… τρελαίνομαι!

  10. Παρντον. Δεν εχω ασχοληθει με το wordpress. Νομιζα πως το γκρι δειχνει τα σχολια του συγγραφεα

  11. Αρχιτέκτονα
    Για τον μπάτσο το διευκρίνισα σαφώς ότι ήταν φασιστική και απαράδεκτη η ενέργεια του! Εγώ ποτέ εξάλλου δεν θα υποστήριζα ενα τέτοιο μπάτσο… και γενικώς νομίζω ότι ήμουν απόλυτα σαφής για το τι ήθελα να πω.

    Για να πάψουν να νομίζουν ότι είναι «κάποιοι» πρέπει να γίνουν πολλά, σίγουρα δεν θα κριθεί από μία «παραδειγματική» τιμωρία(τις είδαμε πόσο παραδειγματικές ήταν στο παρελθόν).

    είπες:»… που νομιζει οτι μπορει να εξευτελιζει τους μεταναστες.

    αυτό ακριβώς δεν ανάφερα πιο πριν;; Για διάβασε το ξανά.

    Επίσης, το πρόβλημα μου είναι το εξής αγαπητέ: ότι κάηκε ένα βιβλίο με χαρτί και όχι άνθρωπος….

  12. φίλε αρχιτέκτονα- μάλλον σε μένα απευθύνεσαι (μιας και είμαι ο συγγραφέας του άρθρου) , η εξέγερση του δεκέμβρη είχε ως αφορμή τον αδικαιολόγητο θάνατο ενός 15χρονου και όχι το κάψιμο ενός βιβλίου (η ζωή είναι ιερή για μένα κι όχι ένα τεφτέρι).Φυσικά και μπορούν να είναι οργισμένοι για τα προβλήματά τους όχι όμως να καταστρέφουν την περιουσία του κόσμου που ΔΕΝ φταίει (γιατί δεν πάνε να καταστρέψουν τα αυτοκίνητα των υπουργών άραγε; ).
    2. Για το κατα πόσο ζήτησαν την εφαρμογή του ισλαμικού δικαίου πηγή μου ήταν η ιστοσελίδα της zougla.gr
    3. Νομίζω πως το λογικό είναι ο διαχωρισμός εκκλησίας-κράτους
    4. Σεβαστή η γνώμη σου.

  13. aeroxeimarre,
    εχω κι εγω να σου πω τα εξης:
    1. Σαφως καμμια οργανωση(οχι απλα θρησκευτικη) δεν εχει δικαιωμα στις καταστροφες. Το ξεσηκωμα ομως των μουσουλμανων ομοιαζει πολυ στην εξεγερση του δεκεμβρη, οπου περα απο το θυμο για τη δολοφονια, εκφραστηκε και η οργη για πολλα αλλα προβληματα, που το κρατος δεν ελεγε να λυσει
    2. Σ’ αυτο εχεις απολυτο δικιο, αν οντως ζητησαν κατι τετοιο.
    3. Και σ αυτο συμφωνω. Δεν ακουσα καθολου να ζητησαν κατι τετοιο οι μουσουλμανοι. Αν ομως το κρατος θελει να ειναι αντικειμενικο, η θα χτισει τεμενος στους μουσουλμανους, η θα σταματησει τα παρε-δωσε με την εκκλησια…
    4. Εδω διαφωνω. Να μην χαιδευουμε τις ευαισθησιες των φανατικων, ναι. Φανατικος ομως ειναι καιο μπατσος με την εξουσια του, που νομιζει οτι μπορει να εξευτελιζει τους μεταναστες. Να μην τον χαιδευσουμε λοιπον κι αυτον. Να τιμωρηθει παραδειγματικα, μπας και παυσουν κι οι υπολοιποι να νομιζουν οτι ειναι ‘καποιοι’.

  14. Ιοκάστη, δεν διαφωνώ ριζικά με τις απόψεις σου.

    Πρόσεχε όμως την εξής λεπτομέρεια: Το να σου συμπεριφερθεί άσχημα το κράτος όταν αναζητήσεις το δίκιο σου σ’αυτό είναι πιθανότατο, αλλά αυτό ισχύει για όλους του πολίτες του κράτους. Επίσης, θα γνωρίζεις ότι τόσο βίαιες αντιδράσεις δεν συμβαίνουν μόνο στη χώρα μας αλλά και σε άλλες που όντως υπάρχει κοινωνική δικαιοσύνη, αλλά και πάλι αυτοί δεν προστρέχουν σ’αυτήν συχνά προτιμούν τα της θρησκεία τους.

    Καθημερινά επίσης οι αστυνομικοί(κοινώς μπάτσοι) συμπεριφέρονται κατά τον χειρότερο τρόπο διάφορους συνανθρώπους μας (είτε μετανάστες είτε Έλληνες) και δεν ακούμε συχνά τίποτα γι’αυτούς. Και το χειρότερο είναι ότι οι περιπτώσεις αυτές δεν έχουν να κάνουν με καταστροφή χαρτιού αλλά με βιαιοπραγία και εξευτελισμό της αξιοπρέπειας των τους.

    Και εδώ έγκειται το μεγαλύτερο πρόβλημα: Την ευνοϊκή μεταχείριση που απολαμβάνει στις μέρες μας η θρησκεία (δεν εξετάζω για το ποια είναι αυτή, μιλώ για όλες) που εάν ένας -έστω- ηλίθιος πειράξει τον θεό σου μέσω γελοιογραφίας ή κάψει ένα κείμενο με μελάνι και χαρτί προκαλεί σύρραξη ακόμη και εγκληματικές ενέργειες από πλευράς της θρησκευτικής ομάδας που πιστεύει ότι προσβλήθηκε…

  15. aeroxeimarre, συμφωνώ στο ότι ήταν λάθος κίνηση να καταστρέψουν μαγαζιά άσχετων. Όμως είναι ένα πρόβλημα το τί θα έκανε το κράτος μας σε περίπτωση που ζητούσαν το δίκιο τους με νόμιμα μέσα – δυστυχώς πιστεύω πως θα τους έγραφε και πως θα είχαν πολύ άσχημη αντιμετώπιση 😦 Βέβαια και μ’αυτό που έκαναν τώρα «κέρδισαν» την αντιπάθεια του κόσμου…

    Η περίπτωση που αναφέρεις με την γελοιογραφία είναι τελείως διαφορετική. Άλλο να σατιρίσεις μια έννοια, μια ιδέα ή οτιδήποτε σχετικό κι άλλο να κάνεις προσωπική επίθεση σε κάποιον. Και ξαναρωτάω, αν είχαν βίβλο αντί για κοράνι θα γινόταν κάτι τέτοιο; Ούτε που θα την άγγιζε ο αστυνομικός, κι αν την άγγιζε θα έπεφταν όλοι πάνω του να τον φάνε…

    Το κακό είναι πως γενικά δεν υπάρχει σεβασμός προς τον άνθρωπο και την αξιοπρέπειά του, και αυτό άντε να το καλλιεργήσεις…

    Εδώ βέβαια θα ήθελα να πω πως δεν ξέρω και ακριβώς τι έχει γίνει στην συγκεκριμένη υπόθεση, έχω ακούσει 2 εκδοχές και στην μία ο αστυνομικός έχει ένα κάποιο δίκιο ενώ στην άλλη είναι απλά βλάκας – και κλασσικά είμαι σίγουρη πως τα ΜΜΕ λένε λίγο ό,τι θέλουν για να προκαλέσουν αναστάτωση, οπότε άντε βρες άκρη.

    Αυτό που ήθελα να τονίσω πριν πάντως, είναι πως ο φανατισμός τους (γιατί είναι φανατισμένοι όντως) και το γεγονός πως μπορεί να έχουν παράλογες απαιτήσεις πολύ συχνά (πχ, γελοιογραφία) δεν πρέπει να μας κάνει να μην τους αναγνωρίζουμε τα δικαιώματά τους αν τους ενοχλήσει κάποιος κι έχουν δίκιο.

  16. Σε ότι αφορά το γεγονός, ο μπάτσος ήταν απαράδεκτος!

    Ιοκάστη, σε ένα ευνομούμενο κράτος εάν κάποιος σου καταστρέψει κάτι που σου ανήκει, έχεις τη δυνατότητα να κινηθείς με τους προβλεπόμενους όρους του ΚΡΑΤΟΥΣ, όχι όμως να επικαλείσαι το δικό σου σύστημα αρχών και κανόνων για να δικαιωθείς.
    Ούτε να ξεσηκώνεσαι μαζικώς επειδή κάποιος συμπεριφέρθηκε σαν άξεστος έναντι ενός κατά τ’άλλα ιερού βιβλίου….

    Να σου υπενθυμίσω τις προκλητικότατες μαζικές αντιδράσεις(μερικές κατέληξαν θανάσιμες για κάποιους ανύποπτους χριστιανούς) των μουσουλμάνων πριν από λίγα χρόνια για την δανέζικη εφημερίδα (όχι αστυνομικός) η οποία είχε «τολμήσει» να γελοιογραφήσει τον Μωάμεθ(δεν συνέβη καν αυτό όπως αποδείχθηκε μετά)…

  17. Συμφωνώ στα περί θρησκευτικού φανατισμού και φυσικά καταδικάζω την βία αλλά επειδή δεν μας αρέσει αυτός ο φανατισμός ας μην παραβλέπουμε και το γεγονός εδώ: ο αστυνομικός κατέστρεψε (!!!) ένα βιβλίο που άνηκε σε κάποιον. Από που να ξεκινήσω; Η πράξη καταστροφής της ιδιοκτησίας του άλλου είναι απαράδεκτη. Όταν αυτή γίνεται από αστυνομικό (και ήταν ξεκάθαρη επίδειξη δύναμης) είναι 1000 φορές χειρότερη. Όταν αυτή δείχνει και άμεση έλλειψη σεβασμού προς τον άνθρωπο (το έσκισε και το πάτησε ξεκάθαρα για να τον προσβάλει για τα πιστεύω του) είναι 10,000 φορές χειρότερη.

    Τα κερασάκια στην τούρτα είναι πως ο αστυνομικός είχε τόσο θράσος γιατί ήξερε πως δεν θα υπήρχαν κυρώσεις γιατί την έχει δει εξουσία. Και φυσικά το πιο τραγικό από όλα για μένα, οι χριστιανοί να απαιτούν σεβασμό από τους άλλους αλλά να μην σέβονται οι ίδιοι τίποτα.

    Το παράδειγμα με το ποίημα είναι τελείως διαφορετικό. Άλλο να σατιρίσεις μια ιδέα, άλλο να παράγεις τέχνη που είναι ίσως προκλητική κι άλλο να επιτεθείς προσωπικά σε κάποιον και να καταστρέψεις και κάτι που του ανήκει.

    Νομίζω πως δεν πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα μέσα στον ορθολογισμό μας. Ας μην φτάσουμε στο άλλο άκρο: πιστοί = φανατικοί = έχουν πάνα άδικο όταν ζητάνε κάτι – αυτό είναι ρατσισμός. Και πρέπει να βρούμε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ που παραβιάζονται όντως τα ανθρώπινα δικαιώματά τους και που ξεκινάει ο φανατισμός τους.

Τα σχόλια είναι κλειστά.