Όταν η τέχνη συναντά την σκόνη του αυτοκινήτου..

Έχω βαρεθεί πολλές φορές να πάω το αυτοκίνητο για πλύσιμο και έχω γράψει πολλές φορές το «θέλω πλύσιμο» στο πίσω μέρος του μήπως και μου ανοίξει η όρεξη..

Όμως σήμερα ανακάλυψα έναν αμερικανό καλλιτέχνη (Scott Wade) ο οποίος με τα έργα του θα σας κάνει να μισείτε το πλύσιμο του αυτοκινήτου σας..

9 σκέψεις σχετικά με το “Όταν η τέχνη συναντά την σκόνη του αυτοκινήτου..

  1. @ Νότα μου κατ’αρχήν να σου πω πως το προηγούμενο σχόλιο όπου αναφέρεσαι στην μητέρα μου έχει αφαιρεθεί από το ιστολόγιό μου.
    Αν εσύ δεν σέβεσαι τον ιερό θεσμό της μητέρας οφείλω να τον σεβαστώ εγώ. Ουδέποτε θα έβριζα τους ανθρώπους που αγαπάς και σέβεσαι.
    Η λέξη «στενόμυαλος» η οποία απευθύνεται σε όλους τους φανατικούς χριστιανούς και όχι προσωπικά σε σένα σε σχέση με τους χαρακτηρισμούς σου εναντίον μου είναι πάρα πολύ ευγενική, όπως και η λέξη «ταλιμπανο-θρησκεία» σε σχέση με την αναφορά στην μητέρα μου.
    Θεωρείς πως όποιος δεν συμφωνεί μαζί σου είναι εχθρός σου, θεωρώ πως όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου έχει κάθε δικαίωμα να εκθέτει τα επιχειρήματά του ελεύθερα.
    Νομίζω πως θα αρνηθώ την πρόσκλησή σου γιατί με το προ-τελευταίο σου σχόλιο υπερέβεις τα εσκαμμένα. Θα ήθελα να το δημοσιεύσω το προ-τελευταίο σου σχόλιο αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να ανεχθώ ύβρεις σε αγαπημένα μου πρόσωπα.
    Λυπάμαι που έφτασες σε αυτό το χαμηλό επίπεδο και λυπάμαι που λες πως πρεσβεύεις την θρησκεία της αγάπης..

  2. Κατ’ αρχάς δεν με αφορά αν πιστεύεις ή αν δεν πιστεύεις. Δική σου επιλογή πως διαχειρίζεσαι τον εαυτό σου. Δεν σου επιτρέπω όμως να με προσβάλεις, μήτε να προσβάλεις τα ιερά και όσιά μου! Δεν είμαι στενόμυαλη. Εσύ έχεις πρόβλημα με όσους πιστεύουν και βρίζεις και κάνεις χαρακτηρισμούς. Δεν θέλεις να πιστεύεις σε Θεό? Δική σου επιλογή. Δεν έχεις όμως κανένα δικαίωμα, εσύ και η παρέα σου να βρίζεις όσους πιστεύουν και να τους χαρακτηρίζεις «στενόμυαλους» και τη θρησκεία «ταλιμπανο-θρησκεία».Το ότι εσύ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ είσαι σε ΑΓΝΟΙΑ για το ΘΕΟ, δεν σημαίνει πως είμαστε εχθροί. Έχεις από εμένα ανοιχτή ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ να έρθεις από κοντά να πιούμε καφέ και να μιλήσουμε, ήρεμα, απλά και πολιτισμένα. Έχω μάθει στη ζωή μου να ομιλώ πολιτισμένα, μου αρέσει η επικοινωνία και φυσικά η «διαλεκτική». Περιμένω. Το e-mail μου είναι: kimothoinota@gmail.com
    Θα χαρώ να μιλήσουμε από κοντά για το «θέμα αυτό»

  3. Ιοκάστη μου δυστυχώς ελλείψει επιχειρημάτων το να πετάει κανείς χαρακτηρισμούς στους άλλους είναι μια δημοφιλής τακτική για να τραβάει την προσοχή και ενδιαφέρον του κόσμου.
    Κι αυτό κάνει η Νότα αν και αναρωτιέμαι για ποιόν λόγο το χρειάζεται αυτό..

  4. Χαχα, βρε stardust τί γίνεται; Τελευταία τα σχόλια στα ιστολόγιά μας είναι κάτι μεταξύ θέατρο του παραλόγου και σκέτο θέατρο :p

    Γλυκιά μου Νότα (πως αλλιώς να εκφραστώ για να καταλάβεις ότι ουδεμία σπιθαμή μίσους και θυμού δεν έχω μέσα μου;;;). Δεν μισώ κανέναν στην ζωή μου, ούτε άτομα που μου έχουν φερθεί άσχημα, δεν εκνευρίζομαι εύκολα γενικά και σίγουρα όχι με άτομα που δεν έχω γνωρίσει ποτέ στην ζωή μου και δεν μπορούν να με «αγγίξουν» ουσιαστικά.

    Μας λες σε τόσα σχόλια πως είμαστε θυμωμένοι ενώ στην πραγματικότητα μόνο εσύ βγάζεις θυμό με τον τρόπο σου. Και σόρυ αλλά όταν στο πρώτο σου σχόλιο εδώ πετάς την σπόντα αποκαλώντας τον stardust θυμωμένο (που σε διαβεβαιώνω 100% πως δεν είναι), περιμένεις να μην αντιδράσει; Μας έχεις κολλήσει 100 ταμπέλες και μας έχεις χαρακτηρίσει 100 φορές χωρίς να μας ξέρεις και ενόχλησε επειδή θεωρείς πως ο stardust σε χαρακτήρισε χωρίς να σε ξέρει; Δηλαδή όταν το κάνεις εσύ επιτρέπεται όταν το κάνουν οι άλλοι απαγορεύεται; Ωραία τακτική… Και πάλι, όλα αυτά δεν στα λέω με θυμό (δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω που χρειάζεται να βάζουμε επεξηγήσεις στα αυτονόητα…) αλλά με το χαμόγελο στα χείλη!!

    stardust δες το άρθρο που έβαλε το ελληνάκι προχθές, η ασθένεια ΔΑΓΠ (το 8 ) μαστίζει την ελληνική κοινωνία!!!

  5. Νότα μου κοίταξα στο ιστολόγιό σου τις προάλλες και λυπάμαι που το λέω αλλά δεν με διαφώτισε διόλου για το τί πιστεύεις. Αν θέλεις να σε γνωρίσει ο κόσμος θα πρέπει στα σχόλιά σου να γράφεις την άποψή σου και όχι να εκτοξεύεις προσωπικές επιθέσεις προς κάθε διαφωνούντα προς εσένα. Κάποτε ελπίζω να βρεις την εσωτερική σου γαλήνη και να πάψεις να είσαι τόσο επιθετική έναντι των άλλων.

  6. Πάλι θα…διαφωνήσουμε διότι ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ και δεν ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ, μήτε ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ. Είσαι…εκτός τόπου κι εκτός πραγματικότητας για εμένα. Λυπάμαι! Πρώτα θα μάθεις για εμένα κι ύστερα θα εκφράσεις τα όσα πιο πάνω γράφεις. Διότι από άγνοια δεν μπορείς να κάνεις χαρακτηρισμούς. Αυτά!Αν θες, πάτησ στο google.gr το όνομά μου και δες τα όσα στα μπλόγκ γράφω ή αν θες περισσότερα για εμένα, διάβασε τα βιβλία μου!Νότα Κυμοθόη, φιλάκια…

  7. Νότα μου ουδέποτε θύμωσα μαζί σου, απλά είναι κρίμα που βλέπεις τόσο στενόμυαλα τα πράγματα- δηλαδή να πιστέυεις πως αν κάποιος δεν είναι χριστιανός δεν μπορεί να είναι Έλληνας ή δεν μπορεί να είναι φίλος σου ή δεν μπορεί παρά κάποια συμφέροντα θα εξυπηρετεί.
    Εγώ δεν σου ζητώ να μου δώσεις τίποτε από τη ζωή σου- ίσα ίσα που προσπαθώ να σου χαρίσω την ελευθερία σου από το πνευματικό υποζύγιο της επικρατούσας ταλιμπανο-θρησκείας.
    Ζήσε την ζωή σου χωρίς να φοβάσαι τους μαυροφορεμένους κόρακες και τις μεταθανάτιες τιμωρίες, αγάπησε τους άλλους γύρω σου όχι γιατί πιστεύουν στον ίδιο θεό με εσένα αλλά επειδή αναπνέουν τον ίδιο αέρα με σένα, μοιράζονται την ίδια γη με σένα. Θεός μπορεί να υπάρχει αλλά μπορεί και να μην υπάρχει, όλοι εμείς όμως γύρω σου υπάρχουμε σίγουρα και πρέπει να βρούμε έναν κώδικα επικοινωνίας γιατί έχουμε πολλά να μοιραστούμε.
    Καλή σου μέρα!

  8. Απλά ιδιοφυές.
    Πολύ καλή δουλειά και πρακτική, αφού σε γλιτώνει από τα χρήματα του πλυντηρίου, είναι φιλικό προς το περιβάλλον εφόσον δεν ξοδεύεται νερό και άλλα καθαριστικά, κλπ κλπ κλπ

Τα σχόλια είναι κλειστά.