Ο σατανικός κος.Harry Poter και οι καλοί χριστιανοί

Ένα φυλλάδιο που έπεσε τυχαία στα χέρια μου από το χριστιανικό καταφύγιο νέων ι.ν. αγ.δημητρίου. Τα γράμματα με το κόκκινο χρώμα είναι δικά μου σχόλια. Το κείμενο είναι αρκετά παλιό.

Γονείς! Αγαπάτε ειλικρινά τα παιδιά σας;;

Παραμύθι αληθινό αλλά σατανικό και τραγικό που σκοτώνει αθώες παιδικές ψυχές!!

Μια φορά κι έναν καιρό στη τρελή χώρα που λέγεται Αγγλία (σ.σ.: ενώ εδώ στο Ελλάδα είναι η χώρα της λογικής..) ήταν μια πολύ φτωχή γυναίκα που την λέγανε Τζόαν Ρόουλινγκ. Δεν δούλευε και δεν είχε να φάει ψωμί.(σ.σ:πού ήταν η εκκλησία να της δώσει ένα πιάτο φαγητό και ψωμί αυτηνής της φτωχιάς να μην αναγκάζεται να γράφει σατανικά βιβλία; ) Δεν πίστευε στον Αληθινό θεό, ασχολείτο με σατανικά και ένα βράδι εκεί που κοιμότανε, της παρουσιάζεται ο διάβολος και της λέει: (σ.σ: καλά αυτοί στον ύπνο της μπήκαν και είδαν το όνειρο; )

«Εάν με πιστέψης και με προσκυνήσεις σαν θεό, εγώ θα σου δώσω όχι μόνον να φας και να χορτάσεις, αλλά θα σε κάνω την πιο πλούσια γυναίκα στη χώρα και στον κόσμο, αρκεί να με ακούς και ότι σου ψυθιρίζω στο αυτί να τα γράφεις σε βιβλία με πρωταγωνιστή το παιδί-μάγο, Χάρι Πότερ.

Θα τα στείλεις σε όλο τον κόσμο για να μάθουν όλα τα παιδιά του πλανήτη γη τις τέχνες μου, οι οποίες είναι, να λέω ψέματα, θα τους κάνω να πιστέψουν ότι θα πετάνε στον αέρα(σ.σ.: αντί να τους κάνει να πάρουν τα μυαλά τους αέρα), θα τους μάθω μαγείες άσπρες και μαύρες(σ.σ.: εγώ θέλω μια κόκκινη με μαύρο φιόγκο!!) , να μισούν, να εκδικούνται, να καταριούνται, να σκοτώνουν και να σκοτώνονται (σ.σ:κι εγώ που νόμιζα πως αυτά είναι προνόμια των χριστιανών που καίνε βιβλιοθήκες και ανθρώπους σαν κούτσουρα), έτσι ώστε να ασχολούνται όλα τα παιδιά με τις πανουργίες μου κι εγώ να χαίρομαι που με κάνανε θεό και αρχηγό στη ζωή τους. Και όταν φτάσουν τα βιβλία σε όλο τον κόσμο, τότε θα βάλω και άλλους φίλους μου να σε βοηθήσουν (σ.σ: αυτός δεν είναι διάβολος, πολυεθνική εταιρεία είναι) να τα κάνετε κινηματογραφικές ταινίες, για να πηγαίνουν οι γονείς με τα παιδιά τους να τις βλέπουν και να μην μπορούν να ησυχάσουν μέχρις ότου ζητήσουν βοήθεια από μένα, να τους μάθω όλες τις σατανικές τέχνες μου (σ.σ.: με λίγα λόγια οι ταινίες είναι το promotion part της δουλειάς).

Θα τα παρουσιάσουμε τόσο αληθοφανή και ελκυστικά, που οι γονείς επειδή πολλοί απ’ αυτούς έχουν ψευτοκουλτούρα και κοσμική αγάπη στα παιδιά τους, θα μας αγαπήσουν και θα τρέχουν μαζί τους σαν τρελοί να δουν και να μάθουν τα πονηρά τεχνάσματα, τις παγίδες μας και τις μαγείες που θα τους δείχνουμε(σ.σ: κι εγώ αγόρασα ένα σκουπόξυλο της προάλλες αλλά δεν δουλεύει 😦 ). Έτσι, εσύ θα πλουτίσεις και η δική μου κοσμοκρατορία θα γίνεται όλο και μεγαλύτερη και δυνατότερη με κακίες, πολέμους, σκοτωμούς, ειδωλολατρείες, μαγείες, έχθρες, μαλώματα, ζήλιες, θυμούς, φατριασμούς, διχόνιες, αιρέσεις, φθόνους, φόνους, μέθες, ασωτίες, άσεμνες διασκεδάσεις,(σ.σ.: ό,τι γράφει δηλαδή και στην αγία γραφή στις ιστορίες με τα σόδομα και γόμορα, τον λοτ και τις κόρες του, τον αβραάμ με την γυναίκα του και τον Ιησού του Ναυή που διέταξε τον ήλιο να παραμείνει ψηλά στον ουρανό μέχρι να τους σφάξει όλους ανθρώπους και ζώα) όπως λέει και ένας Απόστολος Εκείνου, στην προς Γαλάτας Επιστολή του 5,20″. Ο διάβολος απ’αρχής είναι ψεύτης, αλλά πολλές φορές κατά παραχώρησιν θεού λέει μερικές αλήθειες (σ.σ: γιατί κατά παραχώρησιν θεού; συνεταιράκια είναι; ).

Συνοδοιπόροι γονείς , ήμαστε μια όμορφη παρέα γονιών που ανησυχούμε για τα παιδιά τόσο τα δικά μας όσο και τα παιδιά όλου του κόσμου (σ.σ.: μεγάλε μπορείς να κάνεις κουμάντο στα ΔΙΚΑ ΣΟΥ παιδιά όχι στων άλλων) και γι’αυτό γράψαμε αυτό το αληθινό παραμύθι που αφορά τις σανατικές ιστορίες του φανταστικού Χάρι Πότερ, που στις ημέρες μας, σαν κολλητική αρρώστεια, κάνει τόσο μεγάλη ζημιά σε αθώες βαπτισμένες χριστιανικές ψυχές. Αυτές οι σατανικές ιστορίες, οδηγούν τα παιδιά μας στον αποκρυφισμό, μεθοδεία της νέας εποχής δηλαδή της εποχής του αντιχρίστου, με σημάδια σατανικά στο μέτωπο για να προετοιμάζουν τους λαούς για το μελλοντικό σατανικό σφράγισμα, και συγχρόνως με την εξοικείωση του κακού, της μαγείας, της δαιμονολογίας, του οικουμενισμού και της δαιμονολατρείας.

Αδελφοί, ας σημάνουμε πνευματικό συναγερμό στη χώρα των Αγίων και των Ηρώων, που με τον τρόπο ζωής στον οποίο μας οδηγούν κοντεύουμε να ξεχάσουμε αθάνατες αξίες, την Αληθινή και Ζωντανή πίστη μας(tm) , την ιστορία μας, τις παραδόσεις μας σαν έθνος άγιον και ευλογημένον. Επειδή όμως ο χριστός είπε: μη φοβάσθε το μικρό ποίμνιο και τη λίγη μαγιά που φουσκώνει όλο το ζυμάρι, πιστεύουμε ακράδαντα ότι κάθε μικρή προσπάθεια ελκύει το έλεος του θεού και θα περιορίσει το κακό. Αλλά πρέπει να αγρυπνούμε και να προσευχόμαστε γιατί οι καιροί είναι πολύ πονηροί(σ.σ.: ας κάνουν μια προσευχή στον θεό να τους βοηθήσει). Παρακολουθείτε με διάκριση τα παιδιά σας, που πάνε, τί κάνουν, τί βλέπουν, ποιές παρέες έχουν. Οδηγήστε τα στην εκκλησία γιατί εκεί υπάρχει η μόνη αληθινή σωτηρία (c).

από τον : Σύλλογο γονέων που αγαπούν το θεό και αγρυπνούν για τα παιδιά τους

13 σκέψεις σχετικά με το “Ο σατανικός κος.Harry Poter και οι καλοί χριστιανοί

  1. Παιδιά εννά φιρτό που λέμε και στα κυπριακά. Μα τι γράφει. Έλεος δηλαδή. Δεν είμαι και φανατικός του Harry Potter αλλά ούτε και τον πολεμώ. Εγώ είμαι φανατικός του Twilight!!!

  2. Ένα ολόκληρο καζάνι δικό μου;
    Ωωωωω, τι τιμή..ευχαριστώ ευχαριστώ.. 😛
    Και εγώ που περίμενα συνωστισμό.. 😕 🙂

    *Καλημέραααααααα 🙂 🙂

  3. @ bromisteraki, είμαι σατανότεκνο όντως..
    @ kokalina, καλησπέρα! Καλώς όρισες! Έτσι ακριβώς είναι καλή μου..
    @ dmust, αρχίζω να πιστεύω πως μεταδίδεται από γενιά σε γενιά..
    @ Psychomechanic συμφωνώ και επαυξάνω..
    @ Λίνα μου, εσύ έχεις ήδη υποψηφιότητα για πρώτο καζάνι κόλαση αστέρι μου (το διπλανό είναι δικό μου) , φχαριστώ για τα καλά σου λόγια 🙂

  4. Αααααα, παρεπιπτόντως, και συγγνώμη για το off topic σχόλιο..
    Αλλαγές είδα, μεγιά το νέο look..

    Καλησπέρα καλέ μου

    🙂 🙂 🙂

  5. Δηλαδή, εγώ που έχω διαβάσει όλα τα βιβλία και έχω δει τις ταινίες τουλάχιστον 3οις φορές την κάθε μια πάω γραμμή για εξορκισμό;

    😕 🙂 😛

  6. Καλησπέρα.

    Οι «πρώτοι τω λίθω βαλέτω» καλά θα κάνουν να γνωρίζουν ότι όσο η «καθώς πρέπει» κοινωνία και η εκκλησία δημιουργούν εκκλησιογεννείς νευρώσεις και διεξάγουν πολέμους, η κόλαση φοράει ράσα…

  7. καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
    αφήστε τους ανθρώπους να φαντασιώνονται: ολίγον από τα λεφτά της Ρόουλιγκ, ολίγον από τα παιδάκια που τη διαβάζουν, ολίγον από εθνικοπατριωτικές υστερίες…
    πρόκειται περί εξόφθαλμης περίπτωσης αντιζηλίας – ο αποτυχημένος παραμυθάς την επιτυχημένη παραμυθατζού…

  8. Τρανό δείγμα του ότι είσαι σατανότεκνο είναι ότι υπογράφεις τα λεγόμενα σου με το κόκκινο χρώμα του αίματος και του ωξαποδώ.
    Θα καείς στην κόλαση!

  9. @ Ksenos, επειδή ο Θεός το λέγει!! Αντίχριστε που θα διαφωνήσεις με τα λεγόμενα του Θεού!
    @ Theogr, ναι ναι οι ίδιοι είναι – καλώς με βρήκες .. 🙂

  10. Να ρωτήσω κάτι; Είναι οι ίδιοι που έκαιγαν μάγισσες τον μεσαίωνα, άφησαν να καίνε Εβραίους στον πόλεμο, αφόρισαν τον Καζαντζάκη και διαδήλωναν όταν παιζόταν ¨ Ο Τελευταίος Πειρασμός¨; Καλώς σε βρίσκω και καλή εβδομάδα.

  11. Τελικά, αυτοί οι χριστιανοί έχουν πλάκα.
    Και δηλαδή γιατί το δικό τους παραμύθι είναι καλό και άγιο, και θέλουν να σώσουν ντε και σώνει όλο τον κόσμο; Ποιόν ρωτήσανε;

    Εμένα πάντως όχι.
    Τα σέβη μου…

Τα σχόλια είναι κλειστά.