Μια ιστορία…

Επειδή μ’αρέσουν οι προσκλήσεις είπα να παίξω σε ένα παιχνίδι που με προσκάλεσε το υπέροχο σκουληκάκι:

Να γράψω μία ιστορία με τις εξής λέξεις: παράξενο, γιατί, ρολόι, περπάτησα, δίκιο

Περπάτησα χιλιάδες μονοπάτια με χιονισμένες λέξεις..

ανέβηκα βουνά όπου τα σκονισμένα μου γιατί είχα ξεχάσει..

και στο παράξενο ταξίδι μου οδοιπόρος ο χρόνος φίλος και εχθρός μου..

να μου φωνάζει μέσα από ένα σκουριασμένο ρολόι..

πως το δίκιο είναι ο ήλιος των φτωχών και αδικημένων..


* Με τη σειρά μου βάζω τις εξής λέξεις  «αστέρια, αγναντεύω, θάλασσα, άγγελος, απόλαυση» και προσκαλώ τους ενεσούλα, ανορθόδοξο, ηλιαχτίδαιοκάστη να παίξουν.

16 σκέψεις σχετικά με το “Μια ιστορία…

  1. Όχι βρε κούκλα μου- απλα είδες τις λέξεις της Δώρας γιατί ήταν με πράσινα γράμματα ενώ οι δικές μου δεν είχαν χρώμα. 😉
    Εμένα μου φτάνει που δέχθηκες την πρόσκληση..

  2. Δεν τις είδα, γι αυτό!
    Μήπως, πονηρούλη τις έβαλες μετά;
    Όπως και να έχει, ξεπέταξα κάτι στα γρήγορα και με τις δικές σου, για να μη λες δλδ!
    Χαχαχα!

  3. Το γρήγορο πιστόλι ενεσούλα antiviotiko.blogspot.com .. (αν και τα μπέρδεψε λίγο στις λέξεις αντί για τις δικές μου έβαλε της Δώρας-οι δικές μου ήταν πιο όμορφες 😛 ).
    Και η Ιοκάστη http://iocaste.wordpress.com/ έπλασε πολύ όμορφο ποίημα (μάλιστα επειδή χρησιμοποίησε τις λέξεις που έβαλα ήταν λίγο καλύτερη από το δικό μου).

  4. Ωωωωωωωχ, ώρα να φεύγω..μυρίζει μπαρούτι..
    Skoulikaki μου, σου έχω πει πόσο πολύ σε συμπαθώ;Πόσο σε εκτιμώ και πόσο πολύ σε αγαπώ;:oops::-)

  5. Ωχ! Κατάλαβα! Θα μας βάλει στις ρίζες του δέντρου!!
    ..Πάντως όταν θυμώνεις skouliki θυμίζεις λίγο το αβατάρ σου (αυτό που η wordpress διάλεξε)..

  6. Δεν ξέρω σκουληκάκι δεν τα επιλέγω εγώ αυτάαααααα!
    Η κακούργα η wordpress τα κάνει όλα επίτηδες για να νομίζουν τα φιλαράκια μου πως τους κοροϊδεύω..
    Πάντως αν θες είναι εύκολο να το αλλάξεις- μπες με άλλο όνομα ή βάλε άλλο e-mail και η wordpress θα διαλέξει άλλο άβαταρ. 😉
    😀

  7. πολυ καλος φιλε..αληθειαααα…:)

    σημ..βαλε και εσυ ομως λεξεις αλλες 5 και προσκαλεσε εσυ οποιον θελει να συνεχισει το παιχνιδι

  8. Μην αφήνεις τα Γιατί σου να σκονίζουν αναπάντητα.
    Θα βρεθούν μια μέρα μπροστά σου γυρεύοντας πεισματικά απαντήσεις που πια θα αδυνατείς να δώσεις και το κενό που θα σου αφήσουν να είναι αβάσταχτο..

    Πολύ ωραία ιστορία:-)

Τα σχόλια είναι κλειστά.