Πανάγιος Ξυλοδαρμός στον Πανάγιο Τάφο

Πω πω ευλογία! Πω πω ευγένεια και θρησκευτικός αλληλοσεβασμός! Μα τί θεία κοινωνία είναι αυτή η συνάντηση αγίων και ταπεινών ανθρώπων;;

Μένω άναυδος μπροστά στο μέγα θαύμα.. Τελικά η θρησκεία ενώνει..

Εγώ λέω να το οργανώσουνε κάθε χρόνο να βάλουν και ένα ρινγκ στη μέση να κόβουνε και εισιτήρια- τζάμπα τόσο θέαμα;; Κρίμα και άδικο!!

Τελικά αυτό κι αν είναι επιφοίτηση αγίου πνεύματος- έμαθαν πολεμικές τέχνες μέσα σε λίγες μόνο λεπτά- ούτε καν στο παιχνίδι Tekken δεν έχει τέτοιες σκηνές!

10 σκέψεις σχετικά με το “Πανάγιος Ξυλοδαρμός στον Πανάγιο Τάφο

  1. Αλέκα μου και εμένα μου άρεσε πολύ το άρθρο για τον Λευκό Πύργο- ειλικρινά αν και τον βλέπω -σχεδόν- καθημερινά, με πιάνει δέος πάντα λες και τον βλέπω για πρώτη φορά. Σε συζητήσεις μου με φίλους είδα πως οι περισσότεροι έχουν άγνοια για την ιστορία του και ειλικρινά στεναχωρήθηκα γι’αυτό.
    Ευτυχώς βρήκα και φωτογραφίες που τον δείχνουν όπως ήταν παλιότερα (ακόμη και «λερωμένος» πάντως ήταν πανέμορφος!!)
    Σ’ευχαριστώ για την «ψήφο εμπιστοσύνης» σου.

  2. Οχι μόνο δεν σε προλαβαίνω αλλά εκτός έδρας αυτόν τον καιρό έχω και λίγο πρόβλημα με τη 3G σύνδεση! Πολύ χρήσιμες δημοσιεύσεις έβαλες και ξεστραβωτικές:) Υποκλίνομαι λοιπόν μια και εδώ που στάθηκα να γράψω πέφτει «θείον» ξύλο!! Δες όταν μπορέσεις το άρθρο της Liberation για τον προηγούμενο μεγάλο καβγά στα «άγια» εδάφη:http://gefyrismoi.blogspot.com/2007/12/blog-post_28.html!
    Μην ξεχάσω ότι ξεχώρισα το άρθρο σου για τον Λευκό Πύργο..
    Σε χαιρετώ Παναγιώτη:)

  3. «Ευλόγησον κύριε την γροθία ετούτη και χώσε την επί μούρεος των άαααααααααλλλλων.»
    Έ ρε γλέντια, βγάλανε τα αποθημένα τους οι άΧριστοι.
    Πρέπει να εφευρέσουνε τώρα και προσευχή για τέτοιες περιστάσεις.
    Κύριε ελεησον, Κύριε ελεησον, Κύριε ελεησον…

  4. Ξέρεις γιατί μας φαίνονται παράλογα όλα αυτά;
    Γιατί τους θεωρήσαμε ηθικούς εξ’ αρχής!
    Δεν διαβάσαμε την ιστορία τους που με το αίμα των θυμάτων τους γράφτηκε!
    Διαχρονικοί Αλήτες!

  5. Καλημερούδια! Εγώ πάλι αναρωτιέμαι αν αυτοί οι ιερείς δίνουν έτσι «το καλό παράδειγμα» στους πιστούς τους..
    Πραγματικά κατάντια..

Τα σχόλια είναι κλειστά.