Οι ομορφιές του Ολύμπου..

Καταφύγιο Κάκκαλος 2700μ. υψόμετρο και πίσω το στεφάνι του Ολύμπου
Ανατολή του ήλιου μ�σα από το καταφύγιο Κάκκαλος
Ανατολή του ήλιου μέσα από το καταφύγιο Κάκκαλος

Απολιθωμ�νο δ�ντρο στο μονοπάτι για τον Όλυμπο
Απολιθωμένο δέντρο στο μονοπάτι για τον Όλυμπο
Η κορυφή του Μύτηκα (2918 υψόμετρο)
Η κορυφή του Μύτικα (2918 υψόμετρο)
Θ�α από το Στεφάνι του Ολύμπου (φαίνεται δεξιά το καταφύγιο Κάκκαλος)
Θέα από το Στεφάνι του Ολύμπου (φαίνεται δεξιά το καταφύγιο Κάκκαλος)
Το στεφάνι του Ολύμπου 2911 υψόμετρο
Το στεφάνι του Ολύμπου 2911 υψόμετρο

Κάποια στιγμή θα γράψω κι ένα άρθρο για τον υπέροχο άνθρωπο που διευθύνει το καταφύγιο Χρήστος Κάκκαλος, τον Μιχάλη Στύλλα, αυτόν τον στυλοβάτη της ελληνικής ορειβασίας και φοβερά Ωραίο ως Έλληνα!

πηγή: Εγώ σκαρφαλωμένος στις κορυφές των ονείρων μου, με την κάμερα της καρδιάς μου..

5 σκέψεις σχετικά με το “Οι ομορφιές του Ολύμπου..

  1. Βεβαίως και είναι δική σου φίλε μου. Την βρήκα (ή μάλλον βρήκα το ιστολόγιό σου) αν θυμάμαι καλά μετά από συζήτηση που είχα με τον καλό μου φίλο Μιχάλη Στύλλα.
    Δεν σε έχω βάλει ακόμη στους συνδέσμους μου αλήθεια;

  2. Αλήθεια τη πρώτη απ’ τις φωτογραφίες που έβαλες στο ποστ σου, που τη βρήκες? Γιατί τυχαίνει να είναι δικιά μου…
    Θόδωρος Χριστόπουλος (peftontas.blogspot.com)

    Παρεμπιπτόντως πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σου…

  3. Μα επιτέλους, τον έχεις ισοπεδώσει τον καημένο τον Όλυμπο. Συνέχεια ανεβοκατεβαίνεις. Αποφάσισε, μέηκ άπ γιορ μάηντ… :—)

  4. @ Αλέκα μου για να φτάσω στο επίπεδό σου πρέπει να γράψω πολλά άρθρα ακόμη (και πάλι δεν είναι σίγουρο βέβαια ότι θα φτάσω).
    Φυσικά και υπάρχει το ταβερνίο στα Πριόνια (και το σ/κ σφύζει από ζωή και αυτό αν μη τι άλλο είναι ευχάριστο).
    Τί να πω για το ταβερνάκι; Είναι μικρό και γραφικό, ξύλινο και ζεστό, φιλικό με απίθανη θέα και καλό κρασί. Υπάρχει μια γραφικότητατη μικρή ξύλινη γέφυρα στα Πριόνια η οποία σε οδηγεί στο μονοπάτι προς το καταφύγιο «Αγαπητός» (και όχι Ζολώτας που είναι το όνομα του διαχειριστή του καταφυγίου).
    Είναι ένα πανέμορφο μέρος να το επισκεφθεί κανείς είτε είναι ορειβάτης είτε απλά του αρέσει η φύση.Ελπίζω βέβαια κάποτε να τελειώσει ο δρόμος προς τα Πριόνια γιατί έχει καμία 50αριά μέτρα που είναι ακόμη χωμάτινα και με αρκετές λακούβες.

  5. Καλα δεν σε προλαβαίνω!! Έχω πάθει επικοινωνιακό σοκ. Διαβάζω διαβάζω και δεν προλαβαίνω να σχολιάσω τα ωραία σου και το newlook:)
    Θα επανέλθω δριμύτερη την Κυριακή το βράδυ.. το ΣΚ είναι πλήρες εργασίας:(.
    Αλλά εδώ στον Όλυμπο στάθηκα. Σε παρακαλώ κάνε και μια περιγραφή για το ταβερνείο στα Πριόνια (υπάρχει ακόμη;) με κείνη το «φασολάδας» μενού και τις παγωμένες από το ρυάκι μπύρες!! Τι μου θύμισες τώρα;

    Καλημέρα και καλά να περάσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά.