Κι όλο γυρίζω μια ζωή..

Δεν περιστρέφεται η γη γύρω από τον ήλιο, απ’ τον ήλιο,
μα περιστρέφεται η γη γύρω απ’ την αγάπη μια ζωή
κι εγώ όλα αυτά που σου ‘χα πει πως δε θ’ αγαπήσω, παίρνω πίσω
σου δίνω πάλι το κορμί κι ό,τι με διαλύει θα διαλύσω, θα διαλύσω.

Όλο γυρίζω μια ζωή γύρω, γύρω, γύρω απ’ την αγάπη
λέω δεν έχω αντοχή κι όμως ξαναχτίζω την αγάπη.
Όλο γυρίζω μια ζωή γύρω, γύρω, γύρω απ’ την αγάπη
πονάω, πεθαίνω, ξεψυχώ μα όλο επιστρέφω στην αγάπη….

Έτσι είναι μάτια μου η καρδιά, φταίει το υλικό της, το υλικό της
σπάει στα δύο μια βραδιά κι όμως επιμένει να χτυπά
κι εγώ που είχα ορκιστεί τη καρδιά να σώσω, θα στη δώσω
πάρε καρδιά μου την καρδιά, φέρ’ τη μου συντρίμμια,
τα συντρίμμια θα ενώσω, θα ενώσω…

Όλο γυρίζω μια ζωή γύρω, γύρω, γύρω απ’ την αγάπη
λέω δεν έχω αντοχή κι όμως ξαναχτίζω την αγάπη.
Όλο γυρίζω μια ζωή γύρω, γύρω, γύρω απ’ την αγάπη
πονάω, πεθαίνω, ξεψυχώ μα όλο επιστρέφω στην αγάπη…

4 σκέψεις σχετικά με το “Κι όλο γυρίζω μια ζωή..

  1. Αόρατη Μελάνη, με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο με την πίστη των Πολυνήσιων!
    Επίσης κατά τον Birce (στο βιβλίο του «Αλφαβητάρι του Διαβόλου») η λέξη «έρωτας» εχει την ακόλουθη ερμηνεία:
    Παροδική φρενοβλάβεια, η οποία θεραπεύεται με γάμο ή απομάκρυνση του ασθενούς από τους παθογόνους παράγοντες. Η πάθηση αυτή, όπως η τερηδόνα και πολλές άλλες, είναι διαδεδομένη μόνο στους πολιτισμένους λαούς που ζουν σε τεχνητό περιβάλλον, ενώ οι βάρβαροι που αναπνέουν καθαρό αέρα και τρέφονται λιτά, παρουσιάζουν ιδιαίτερη ανοσία. Μερικές φορές , ο έρωτας επιφέρει το θάνατο, κυρίως στους γιατρούς και λιγότερο συχνά στους ίδιους τους ασθενείς.

  2. Για τους στίχους ουδέν σχόλιον.

    Διάβασα κάπου ότι σε κάποιο νησί της Πολυνησίας δεν επιτρέπεται στους ερωτευμένους να παντρεύονται, διότι ο έρωτας θεωρείται ασθένεια, μια μορφή τρέλας, και ο γάμος είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την εμπιστευτεί κανείς σε δυο τρελούς.

    Νομίζω ότι έχουν δίκιο οι άνθρωποι.

    Οι ερωτευμένοι χρήζουν θεραπείας.

Τα σχόλια είναι κλειστά.