Παραιτηθείτε επιτέλους κύριε Υπουργέ Μεταφορών και Επικοινωνιών!!

Σύμφωνα με ειδησεογραφικές πληροφορίες:

Η αποκάλυψη έγινε κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου του Τεχνικού Επιμελητηρίου με θέμα την οδική ασφάλεια. Ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Γ. Αλαβάνος, εκτίμησε ότι ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), που εφαρμόζεται εδώ και 15 μήνες, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα παρά τα τσουχτερά πρόστιμα.
«Το πρώτο οκτάμηνο του 2008 έχουμε αύξηση 8,6% στα θανατηφόρα ατυχήματα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007 και κατά 7,8% στους σοβαρά τραυματίες», τόνισε ο πρόεδρος του ΤΕΕ και απέδωσε το γεγονός στην πλημμελή συντήρηση του οδικού δικτύου. Επισήμανε ότι τη φετινή χρονιά έχουμε ήδη 1.029 νεκρούς και πολύ δύσκολα θα πιάσουμε τον εθνικό στόχο που έχει τεθεί από την Κομισιόν για μείωση στους 1.020 νεκρούς το 2010. Ηδη, φέτος, έχει αντιστραφεί η πτωτική πορεία που είχε καταγραφεί τα τελευταία χρόνια.
«Για κάθε ευρώ που διατίθεται στην κατασκευή στηθαίων ασφαλείας στους δρόμους κερδίζουμε 700 ευρώ από την πρόληψη ατυχήματος», τόνισε ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Βασίλης Ψαριανός και αποκάλυψε ότι το κόστος για κάθε νεκρό ανέρχεται σε 1,2 εκατ. ευρώ και για κάθε τραυματία στις 400.000.
«Η χρήση κινητών είναι εκτός ελέγχου», τόνισε ο Αντώνης Καστής από το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ και αποκάλυψε ότι το πρώτο οκτάμηνο του 2008 μόνο στην Αττική η Τροχαία κατέγραψε 5.500 παραβάσεις. Πρόσθεσε ότι δεν μπορεί να αποδώσουν μόνα τους τα μέτρα του ΚΟΚ και ότι πρέπει να συνδυαστεί με έργα συντήρησης των δρόμων. *

Για να καταλάβουν μερικοί ανεγκέφαλοι Έλληνες που είναι υπέρ της αύξησης των προστίμων πως το να αφαιρείς τον κόπο του κάθε εργαζόμενου επειδή έκανε μια παράβαση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ.

Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ για να μειωθούν είναι με συνεχή αστυνόμευση (25 ώρες το 24ωρο) σε όλες τις μεγάλες αρτηρίες (αντί να κάθονται οι άντρες της τροχαίας στα γραφειάκια τους) και αφαίρεση ΜΟΝΟ του διπλώματος και της άδειας οδήγησης.

Ο ξεφτιλισμένος υπουργός έχει καταντήσει την τροχαία κινητή εφορία προστίμων.

Μήπως ξέρετε πόσα πληρώνουν οι βουλευτές για τις κλήσεις τους; Μηδέν ευρώ μιας και δεν πέρνουν ποτέ κλήση.. Αλλά έτσι προστάζει το Σύνταγμα : «Ισονομία και Ισοπολιτεία»..

Good drivers just drive!

Μέχρι πότε θα ματώνουνε οι δρόμοι; Μέχρι πότε θα ποτίζονται από το αίμα αθώων πολιτών;

Advertisements

2 σκέψεις σχετικά με το “Παραιτηθείτε επιτέλους κύριε Υπουργέ Μεταφορών και Επικοινωνιών!!

  1. Περιμένω με χαρά να δω τί βρήκες. Αν και θα ψάξω και εγώ και θα τους παραθέσω εδώ..
    Εντούτοις θα έλεγα πως γενικώς οι σημερινοί υπουργοί είναι λίγο για τα πανηγύρια..
    Όσο για τις ονομασίες των υπουργείων τις άλλαξαν για να νομίζει ο κόσμος πως τώρα γίνεται έργο..
    Συμφωνώ με την κάμψη του ψευτο-τσαμπουκά του ελληνάρα οδηγού – όχι βέβαια με το να του αρπάζει κανείς την περιουσία (γιατί στο κάτω κάτω ένας που έχει ακριβό αμάξι δεν θα βογγίξει από ένα πρόστιμο 1.000 ευρώ όπως ένας φτωχός εργαζόμενος ή ένας άνεργος).

  2. Λάθος υπουργό καλείς για παραίτηση.
    Αυτός έχει μόνο να κάνει με ΟΣΕ, Ολυμπιακή, ΕΛΤΑ, ΟΤΕ και τα συναφή.
    Με τους δρόμους και την κυκλοφορία αυτοκινήτων έχουν να κάνουν το ΥΠΕΧΩΔΕ (κατασκευή και σήμανση) και το (πρώην) Δημ. Τάξης που τώρα έχει γίνει υφυπουργείο στο Εσωτερικών για την αστυνόμευση.
    Η ιδέα περί διπλασιασμού των προστίμων ήταν του Πολύδωρα. Οι αντιρρήσεις και οι προβλέψεις ΜΗ αποτελεσματικότητας είχαν διατυπωθεί έγκαιρα, πριν ακόμα πάει στη Βουλή να ψηφιστεί… Σιγά που θα τις λάμβανε υπόψη ο Βύρων…
    Ο φασισμός (συμμόρφωση των πολιτών μέσω της κατατρομοκράτησής τους) είναι κακιά αρρώστεια: Προσβάλλει και τα αυτιά και τα μάτια και ΚΥΡΙΩΣ το μυαλό…

    Για να μειωθούν τα ατυχήματα πρέπει να καμφθεί ο τσαμπουκάς του έλληνα οδηγού. Και υπάρχουν ΑΛΛΟΙ τρόποι για να επιτευχθεί αυτό, χωρίς τρομοκράτηση, και σχεδόν ανέξοδοι.
    Δεν το έθιξε το ΤΕΕ αυτό, προφανώς γιατί δεν είναι της αρμοδιότητάς του αλλά του …Μυλωνάκη και του …Ασκητή, τρελλογιατρών δηλαδή και σεξολόγων.

    Εχω διαβάσει κι εδώ στην μπλογκόσφαιρα τέτοιες, μη φασιστικές, προτάσεις, νομίζω στους «ΚΑΦ.ΕΛΛ.ΟΙ». Θα το ψάξω και θα σού πώ.

Τα σχόλια είναι κλειστά.