Παιδικός Οδηγός Εξομολογήσεως – Τα αίσχη των ορθοδόξων

7 σκέψεις σχετικά με το “Παιδικός Οδηγός Εξομολογήσεως – Τα αίσχη των ορθοδόξων

  1. Μου φαίνεται πάντως πως για τους περισσότερους χριστιανούς και γενικώς πιστούς, η θρησκεία τους είναι απαραίτητη σαν ένα ιδεολογικό ‘prozak’ ενάντια στο άγχος και την μιζέρια της καθημερινότητας που οι ίδιοι δημιούργησαν γύρω τους..
    Μόνο που το συγκεκριμένο χαπάκι έχει απίστευτες παρενέργειες τόσο για τους ίδιους όσο και στις σχέσεις τους με τους υπόλοιπους..

  2. Το πλέγμα ενοχής είναι ανά τους αιώνες το ένα από τα δύο βασικότερα εργαλεία κυριαρχίας ανθρώπων επί ανθρώπων (το άλλο είναι ο φόβος) και η δημιουργία του ήταν πάντα βασική φροντίδα κάθε εξουσιαστή/εκμεταλλευτή, διότι διευκόλυνε αφάνταστα την εκμετάλλευση, έκανε τους υπηκόους υποτακτικούς.

    Το πιό κραυγαλέο παράδειγμα βέβαια είναι η εφεύρεση του …προπατορικού αμαρτήματος, όπου είμαστε ένοχοι απλώς γιατί γεννηθήκαμε!!!
    Συμπληρώθηκε αργότερα με το διαβόητο «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω» το οποίο ναί μεν χτυπάει την κοινωνική υποκρισία αλλά βασίζεται στην καθολικότητα της αμαρτίας…

    Καλό μας κουράγιο αγαπητοί αμαρτωλοί, θα βρεθεί και για μάς κάνας Εφραίμ για να μάς ξομολογεί και «αίρει τας αμαρτίας ημών», όπως βρέθηκε για τον Ρουσσόπουλο…

  3. @Ανορθόδοξος,
    Σ’ευχαριστώ κατ’ αρχήν για τα καλά σου λόγια. Αν και είναι παλιό αυτό το φυλλάδιο είναι πάντα επίκαιρο..
    Με τη μέθοδο αυτή κάνουν τα μικρά παιδιά να μισούν όλες τις ομορφιές της ζωής.
    Προσπαθώ να είναι όσο γίνεται ενημερωμένη η σελίδα μου-αν και δυστυχώς ο χρόνος είναι πάντα εναντίον μου..
    Σ’ έχω προσθέσει ήδη στα αγαπημένα μου μπλογκ. 😉

  4. Φίλε stardust
    Ανακάλυψα σήμερα τη σελίδα σου και θα ήθελα να σε συγχαρώ! Έχεις ένα πολύ καλό blog με άποψη! Το εν λόγω προπαγανδιστικό έντυπο είναι χρησιμότατο, σαν δείγμα του παράλογου και αρρωστημένου τρόπου ζωής που προσπαθεί να επιβάλει η θρησκεία στους πιστούς της, ακόμα και στην τρυφερή παιδική ηλικία. Επιδιώκει (και συχνά το καταφέρνει) να τους κάνει να μισήσουν τον εαυτό τους και να γεμίσουν ανούσιες ενοχές για το καθετί… Δεν πέφτω βέβαια από τα σύννεφα, καθώς έχουν πέσει και στα χέρια μου παρόμοια «φυλλάδια». Δυστυχώς, τα έχω πετάξει, χάνοντας την ευκαιρία να τα δείξω μέσω του δικτύου…

    Υ.Γ. Stardust, επισκέψου αμα θες τη σελίδα μου. Αν τη βρίσκεις ενδιαφέρουσα, μπορούμε να ανταλλάξουμε links.

Τα σχόλια είναι κλειστά.