Η Ε.Ε. βάζει τέλος στην πλύση εγκεφάλου με χρήση σεξουαλικών προτύπων στις διαφημίσεις

Σύμφωνα με ειδησεογραφικά πρακτορεία:

Τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου καλούν τους ραδιοτηλεοπτικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς στις χώρες της ΕΕ να βάλουν τέλος στις προκλητικές διαφημίσεις, που απεικονίζουν τις γυναίκες ή τους άντρες, σαν αντικείμενα του σεξ.

Αυτό με λίγα λόγια θα σημαίνει ότι κλασικά διαφημιστικά σποτ ή αφίσες στο δρόμο, που έχουν βασιστεί εξ’ ολοκλήρου στις γοητευτικές γυναίκες ή τους σαγηνευτικούς άντρες, θα ανήκουν στο παρελθόν. Οι νέοι κανονισμοί προτάθηκαν από την επιτροπή των γυναικείων δικαιωμάτων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Άντε να ηρεμήσουμε λίγο από τα σεξουαλικά υπονοούμενα μέσω των Μ.Μ.Ε. γιατί έχει κουραστεί το μάτι μας από την σεξιστική θεώρηση των πραγμάτων όπως την βλέπουν οι διαφημιστές..

Την βλέπεις τη μοντέλα; Με το νέο μας αυτοκίνητο «ΓΚΑΜΑ ΤΣΟΥΠΡΑ» είναι δική σου..

Έφαγες το νέο γιαουρτάκι «ΠΡΕΖΑ ΟΜΟΡΦΗ»; Τόσε σε λιγάκι θα σου κάτσει  το παρακάτω μωρό..

Θα πάρεις το νέο διακοποδάνειο «ΟΣΟ ΖΩ ΠΛΗΡΩΝΩ»; Άντε πάλι σου φεξε-θα πας διακοπούλες με το μοντελάκι απ’ κάτ’..

Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο..

Και το μεγαλύτερο κακό (όπως έχω ξαναπεί) είναι πως τα παιδιά συνδέουν στο μυαλό τους τα προϊόντα με την σεξουαλικότητα με διαστρεβλωμένο τρόπο. Αναπτύσσουν λανθασμένα πρότυπα και βάζουν λάθος προτεραιότητες στην μετέπειτα ζωή τους. Βλέπετε τα παιδιά δεν έχουν φίλτρα για να κάνουν το σωστό συσχετισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων.. Πράγμα βέβαια που δεν έχουν και πολλοί ενήλικοι επίσης..

Ίσως να βγάλουν και καμία διαφήμιση έξυπνη και πρωτότυπη επιτέλους..

Advertisements