Ημέρα: 3 Σεπτεμβρίου 2008

Μικρές καθημερινές συμβουλές για καλύτερη υγεία

Αν δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο δεν υπάρχει πρόβλημα! Μπορείτε να περπατήσετε μισή με μία ώρα στην γειτονιά σας , να κάνετε μισή ώρα ποδήλατο, να πάρετε ένα στέπερ και να ασχοληθείτε μισή ώρα τη μέρα, να κάνετε σχοινάκι. Εναλλακτικά και μία ώρα έντονου σεξ ανά 2 ημέρες είναι καλά.

Αν το βραδυνό σας είναι λίγο «βαρύ» μπορείτε να το αντικαστήσετε με μερικά φρούτα (όσα φρούτα θέλετε). Επίσης μπορείτε να τα βάλετε στο μίξερ μαζί με γιαούρτι.

Το πρωινό πρέπει να είναι πάντα πλήρες από άποψη υδατανθράκων (κατά προτίμησης χαμηλής καύσης δηλαδή με φυτικές ίνες και όχι ζάχαρη) έτσι ώστε τουλάχιστον μέχρι το πρόγευμα να έχετε την απαραίτητη ενέργεια.

Το μεσημεριανό καλά θα είναι να μην συνδυάζει πολλές γεύσεις μαζί, γιατί με αυτόν τον τρόπο τρώμε περισσότερο. Προτιμότερο είναι να αποτελείται από μια σαλάτα, το κυρίως γεύμα και ένα ορεκτικό το πολύ. Καλά θα είναι να μην πίνουμε νερό μαζί με το γεύμα γιατί με αυτό τον τρόπο το στομάχι πρέπει να παράγει περισσότερα οξέα για να κάνει τη δουλειά του.

Το φρούτο ή το γλυκό μετά το φαγητό είναι μεγάλο λάθος γιατί προσθέτουν θερμίδες ενώ δεν υπάρχει λόγος. Υπάρχει ένας μύθος ότι «βοηθάει» στη χώνεψη αλλά αυτό είναι λανθασμένη αντίληψη.

Επίσης μύθος είναι πως τα αναψυκτικά βοηθούν στη χώνεψη. Ίσα ίσα που δεν ξεδιψούν, κατακρατούν το ασβέστιο από τις τροφές και είναι διουριτικά.

Όταν είμαστε έξω και οι συνθήκες επιβάλλουν να φάμε κάτι πρόχειρο η καλύτερη λύση είναι πίτα με σουβλάκι χωρίς πατάτες. Η επόμενη καλύτερη πρόταση είναι πίτα με γύρο. Η χειρότερη είναι το μπιφτέκι που δεν ξέρουμε τί συντηρητικά και πρόσθετα γεύσης έχουν βάλει αλλά ούτε ξέρουμε τί συνθήκες υγιεινής υπάρχουν στον τόπο παρασκευής τους.

Ανάμεσα στο μέλι και στην ζάχαρη το πρώτο είναι καλύτερο από άποψης θρεπτικής αξίας, όμως περιέχει περισσότερες θερμίδες – 64 θερμίδες έχει μια κουταλιά της σούπας έναντι των 46 της ζάχαρης λόγω πυκνότητας του. Προτιμότερο είναι βέβαια να πίνουμε σκέτο το τσάι ή τον καφέ μας αλλά και μία κουταλιά να βάζουμε δεν είναι μέγα ατόπημα.

Στις σαλάτες μας καλά είναι να προτιμούμε λεμόνι που έχει πολύ βιταμίνη C. Το ξύδι δεν έχει θρεπτικό όφελος για τον οργανισμό.

Το φαγητό σε ταβέρνα καλά είναι να αποφεύγεται το βράδυ και προτιμότερο από άποψης θρεπτικών στοιχείων είναι τα ψάρια που περιέχουν ω3 λιπαρά πολύτιμα για την υγεία της καρδιάς.

Αν πηγαίνετε σε γυμναστήριο για καιρό και βλέπετε πως δεν αυξάνετε την αντοχή σας για κάποιο διάστημα μην ανησυχείτε- αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξετε την πίεση αλλά και το πρόγραμμα των ασκήσεων. Ο οργανισμός μετά από κάποιο διάστημα προσαρμόζετε στην αντοχή και στο πρόγραμμα που του βάζουμε οπότε πρέπει να του αλλάξουμε για να ανταποκριθεί.

Καλά θα είναι η ζυγαριά που έχουμε στο μπάνιο να είναι κάνει και λιπομέτρηση – γιατί αυτό είναι το σημαντικότερο κι όχι γενικά το βάρος σαν βάρος. Σημασία έχει το λίπος που κουβαλάμε πάνω μας και είναι αυτό που επιβαρύνει την καρδιά αλλά και επηρεάζει άσχημα την ψυχολογία μας.

Advertisements