Αν ήμουν καρτούν ..

Αν ήμουν καρτούν,
θα με έλιωναν νταλίκες, θα με τσάκιζαν από γκρεμούς, θα γινόμουν χαλκομανία
κι αμέσως θα επέστρεφα, καινουργής και απαστράπτων.
Αν ήμουν καρτούν,
θα είχα πάντα εμπρός μου ένα στόχο απτό και ξεκάθαρο, ένα μπιπ-μπιπ ή ένα
καναρίνι να κυνηγώ.
Αν ήμουν καρτούν,
θα με έτρεφε η εμμονή μου και θα με πυρπολούσε η αέναη αδυναμία
εκπλήρωσης του οράματός μου.
Γιατί αυτό που λάμπει στο ανεκπλήρωτο καμιά εκπλήρωση δεν μπορεί να το
υποκαταστήσει.
Γιατί αυτό που λάμπει στην προσδοκία καμιά πραγματοποίηση δεν μπορεί να
το υποκαταστήσει.

Αν ήμουν καρτούν,
γενιές και γενιές παιδιών θα ξελιγώνονταν με τα καμώματά μου, ενώ οι
ενήλικοι θα απολάμβαναν τα κρυμμένα υπονοούμενά μου.
Αν ήμουν καρτούν,
οι νόμοι της φυσικής δεν θα είχαν δικαιοδοσία πάνω στο κορμί μου κι η
βαρύτητα δεν θα ‘ταν παρά μύθος.
Αν ήμουν καρτούν,
χέρι σχεδιαστή θα με ζωγράφιζε πάντα ίδιο, πάντα απαράλλακτο κι ο χρόνος
και τα αποτυπώματά του δεν θα ‘ταν παρά μύθος.
Αν ήμουν καρτούν,
στον κόσμο μου η αναρχία και ο σουρεαλισμός δεν θα ‘ταν μύθος αλλά καθεστώς.

Αν ήμουν καρτούν,
δεν θα είχα τη δυνατότητα να πληγώσω κανέναν για περισσότερο από τρία
δευτερόλεπτα.

Αν ήμουν καρτούν,
τα μάτια μου θα ήξεραν τι να λαχταρούν,
τα χέρια μου θα ήξεραν τι να ζητούν,
τα πόδια μου θα ήξεραν πού πατούν.

2 σκέψεις σχετικά με το “Αν ήμουν καρτούν ..

  1. Ε ρε και να ‘μουν ο Τιραμόλας ή ο Σνούπυ, ή ο Γκούφυ,ή ο Γκάρφιλντ ή μήπως ο Ραν-Ταν-Πλαν; Μα έχω τόσες ομοιότητες μ’όλους αυτούς..

Τα σχόλια είναι κλειστά.