Και οι 127 κατασκευαστές, συνιστούν..

Μετά το προσκλητήριο της gremmy , απαντώ..

Ακανόνιστοι Κανόναι:
1) Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.
2) Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια τής ανάρτησής του σε αυτόν που τον κάλεσε, και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma. [ δεν τις δίνω πουθενά – μολών λαβέ ή αλλιώς come and gets some motherf#$@^^.. ]
3) Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.
4) Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma [ την ποιά; ]
για τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών…

_______________

1. ΣΕΞ… [.. και βία στα σχολεία.. ]
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες [ είειειειειειμαι άντρας και το κέεεεεεεεφι μου θα κάααααααααανωωω..]
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες [ είμαι και λίγο ψιλολεσβία τώρα τελευταία.. ]

δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ’ όλα με προτίμηση σε όλα
στ) είμαι μοναχός στο μοναστήρι παρέα με 200 μοναχές και πλέκουμε πουλόβερρρρρρρ

2. HOBBY
α) μαγειρικήγυμναστήριο
β) μασάζ – ποδηλασία
γ) ταξίδια – τοξοβολία
δ) συναυλίες – κολύμπι
ε) μοντελισμός – βόλτες με το σκάφος
στ) ορειβασία – σίδερο [ λέω πως είναι χόμπυ μπας και το πιστέψω..]
η) ύπνος – ξενύχτι [εξαρτάται τα κέφια..]
3. ΤΕΧΝΗ [μάθε μια τέχνη κι ας τηνε.. κι άμα πεθάνεις πιάστηνεεε..]
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματόγραφος – θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε)ζωγραφική – γλυπτική – αρχιτεκτονική
στ) Μοντάζ και παιχνίδια με το Photoshop

ζ) Μασάζ σιάτσου

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ

α) αριστερά [ πιο αριστερά δεν γίνεται.. έχω πιάσει πεζοδρόμιο και σε λίγο θα πηδήξω το φράκτη..]
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ [ δευτέεερα κάτι έεεχω, την τρίτη δεν αντέεεχω,τετάρτη πως βαριέμαι.. ]
α) μαθηματικά – γεωμετρία
β) χημεία – φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία – γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

στ) Κάμα – σούτρα [ ειδικός επί παντώς επί στητού, με μάστερ οφ δε γιούνιβερς από το πανεπιστήμιο Κολούμπια της Βραζιλίας με δάσκαλο τον Τζων Χώστον ]

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

στ) Κάποτε είχα ένα χάμστερρρρρρρ.. [ το φαγα ψητό στα κάρβουνα.. ]

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό [ γιατί δεν μασάμε από υψόμετρα.. ]
γ) στη Μύκονο [ ουστ.. ]
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

8. ΧΡΩΜΑ
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο [ υπάρχει και άλλο χρώμα; ]

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ [που μ’αρέσει να κάνω σεχ ; ΠΑΝΤΟΥ.. ]
α)κρεβατοκάμαρα [και μπαλκόνι λέει αγρίως.. ]
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι [εδώ δεν βολεύει πολύ είναι λίγο στενάχωρα.. άσε που μπορεί να πέσεις κατεβαίνοντας.. ]
10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
α) 7 ώρες
β)7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια._

στ) 7 λεπτά [και πολλά είπα.. πω πωωω..θυμήθηκα το seven seconds away – τραγουδάρα]

Άντε πάλι τα ευαίσθητα προσωπικά μου δεδομένα βγήκαν βόλτα να πάρουν αέρα..

4 σκέψεις σχετικά με το “Και οι 127 κατασκευαστές, συνιστούν..

Τα σχόλια είναι κλειστά.