Αν θυμηθείς το ονειρό μου- Πάριος

Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου
δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά
τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου
μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά..

Αν θυμηθείς τ’ όνειρό μου
σε περιμένω να ‘ρθεις
μ’ ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου
το καλοκαίρι που λάμπει τ’ αστέρι με φως να ντυθείς..
Με φως να ντυθείς..

Ήθελα να πω πως πήγα στις 14 Φλεβάρη φέτος στον Πάριο (ήταν σε ένα κέντρο στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης) ήταν φοβερός – απίστευτος, δεν σας κρύβω πως δάκρυσα σε μερικά κομμάτια του, και ένα από αυτά ήταν και αυτό. Μάλιστα ο Πάριος δεν καταχράστηκε καθόλου το ονομά του για να πει 1-2 κομμάτια και να φύγει, μάλιστα όταν έφυγε κάποια στιγμή έλειψε για καμιά ώρα περίπου, ξαναγύρισε και μας δήλωσε πως «απόψε θα φύγουμε μόνο αν μας κλείσουν» και όντως έτσι έγινε – μας έκλεισε η αστυνομία κατά τις 4.00-4.30 το πρωί ! Μοναδική εμπειρία..

2 σκέψεις σχετικά με το “Αν θυμηθείς το ονειρό μου- Πάριος

  1. Μα εγώ δεν συγκρίνω τον Πάριο σαν νέο και σαν παλιό. Απλώς λέω πως έχει ζωντάνια και την μεταδίδει στον κόσμο ακόμη και τώρα..Και αυτό είναι το καταπληκτικό μετά από τόσα χρόνια στο τραγούδι.. Σαν φωνή σίγουρα δεν είναι όπως ήταν κάποτε..

  2. εγω τον εχω ακουσει μονο σε μαγαζι να τραγουδαει …καλος ειναι αλλα ενταξει τωρα πια μεγαλωσε ..δεν εχει σχεση με το τοτε

Τα σχόλια είναι κλειστά.