Τί καλά που υπάρχει Θεός!

Μια φίλη μου εκμυστηρεύθηκε πως αισθάνεται ωραία όταν πιστεύει πως υπάρχει Θεός! Άκου λογικό επιχείρημα για την ύπαρξη θεού. Κι εγώ θα ένιωθα ωραία αν πίστευα πως μια σέξυ δίμετρη τσίτσιδη ξανθιά με μεγάλα τσιτσία είναι η δημιουργός του κόσμου τούτου, αλλά εφόσον φτάσω στο σημείο να με αυθυποβάλω για να δημιουργήσω μια «δική μου» πραγματικότητα με μια τέτοια δημιουργό φοβάμαι ότι θα βρίσκομαι στα όρια μεταξύ λογικής και παράνοιας.. Όχι τίποτα άλλο αλλά οι λευκές μπλούζες με το ενωμένο από πίσω μανίκι δεν μου πάνε ρε γμτ.. Ούτε την έβρισκα ποτέ με ηλεκτροσόκ.

Βέβαια ο θεός της φίλης μου, ούτε τιμωρεί ούτε επαινεί. Ούτε της λέει να πηγαίνει στην εκκλησία. Τότε γιατί είναι χρήσιμος; Άντε έφτιαξε το σύμπαν.. Άντε και το συντηρεί σαν καλός μηχανικός (του αλλάζει και λάδια, φίλτρα, μπουζί και δε συμμαζεύεται) , σε τι άλλο είναι χρήσιμος; Μόνο και μόνο για να μη καταρρεύσει το σύμπαν δηλαδή τον θέλουμε; Κάτι σαν τον αρχαίο Άτλαντα που κρατούσε τη γη στην πλάτη του;

Οφείλω να ομολογήσω ότι αυτός ο θεός δεν ταιριάζει με αυτόν της παλιάς ή κενής διαθήκης. Καμία σχέση. Ούτε καν παράδεισο δεν έφτιαξε ο τεμπέλης! Μα πού πηγαίνουν οι αθώες ψυχούλες των ανθρώπων όταν φεύγουν από το σώμα; Ας έφτιαχνε έναν κάδο ανακύκλωσης βρε αδερφέ! Όπως στο Apple Os που έχει κουβαδάκι για τα απορρίματα και η Μάικροσοφτ τον αντέγραψε γιατί το δικό της λειτουργικό δεν είχε.. Ήταν από μόνο του ένα λειτουργικό – ντενεκεδάκι..

