Να μ’αγαπάς..

Παύλος Σιδηρόπουλος, από την ταινία «Ο Ασυμβίβαστος»

Να μ’αγαπάς, γιατί ο κόσμος είναι γυάλινος, τα αισθήματα τους πλαστικά, οι σκέψεις τους είναι από στάχτη κι αυτές όπως η ανάσα τους..
Να μ’αγαπάς, γιατί η τελευταία μου ελπίδα είσαι εσύ, όταν οι σκέψεις μου με βαραίνουν, με τραβάνε στον πάτο του μυαλού, ο κόσμος είναι ασπρόμαυρος, μόνο εσύ του δίνεις χρώμα..
Να μ’αγαπάς, γιατί δεν μπορώ να πάρω ανάσα ανάσα μου, δεν μπορώ να δω το φως φως μου, δεν μπορώ να σε ακούσω καρδιά μου, όταν είσαι μακριά ..
Η ζωή μου μακριά σου σαν μια καμένη ταινία σε ένα παλιό σινεμά..
Η ζωή μου δίπλα σου σαν μια γιορτή παντοτινή γεμάτη ουράνια τόξα..
Μπορεί κάποτε να ξεχάσω το χρώμα του ουρανού,της θάλασσας,του φεγγαριού – το χρώμα των ματιών σου όμως δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Γιατί ανατέλλουν μες την σκέψη μου από τότε που σε γνώρισα και θα δύσουν όταν θα κλείσω τα μάτια μου για πάντα..

