Η τηλεόραση στα καλύτερά της χρόνια (1980-1988) Μέρος Β’

Το αγαπημένο μου θέμα. Τα καρτούνς της παιδικής μου ηλικίας.. Δεν ξέρω από που να αρχίσω και πού να τελειώσω.. Τα βάζω σε τυχαία σειρά (στο προηγούμενο ποστ τα έβαλα με σειρά προτίμησης).

1. Thundercats

2. Smurfs (Στρουμφς)

3. Candy candy

4. Felix The Cat

5. Mighty Mouse

6. He Man

7. Scooby Doo

8. Οδύσσεια του Διαστήματος

9. Ghost Busters

10. Bravestar

11. Garfield

12. Heathclife

13. Inspector Gadget (Αστυνόμος Σαΐνης)

14. Muppet Show

15. Woody Woodpecker (Γούντυ ο Τρυποκάρυδος)

16. The Racoons

17. Sesame Street

18. Νηλς Χόλγκερσον

19. Pink Panther (Ροζ Πάνθηρας)

20. Snoopy

21. Transformers

22. The Jetsons

23. The Flinstones

24. Count Dacula

25. Once Uppon A Time (Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος)

26. Les Bisounours (Τα αρκουδάκια της αγάπης)

27. The Popey

28. Maya The Bee (Μάγια η Μέλισσα)

29. Heidi

30. Chip N Dale

Ελπίζω να είναι πλήρης η λίστα.Αυτά που μου αρέσουν είναι κατά 95% εδώ.
Δέχομαι προτάσεις 😉

Για ακόμη περισσότερες ταινίες και καρτούν από τις περασμένες δεκαετίες:
http://www.retrojunk.com/tv/list/1980/2/pop/

5 σκέψεις σχετικά με το “Η τηλεόραση στα καλύτερά της χρόνια (1980-1988) Μέρος Β’

  1. re paidia itan mia paidiki ekpompi peripou sto 1984.diastimiki.itan diastimoploio karavi pou brosta stin plori eixe oplo kai erixne mia aktina leizer.den boro na ti vro pouthena.an borite voithiste me.eyxaristo.

  2. Ηταν με ένα φυτό,την χλωροφύλη, στην ταρατσα μιας πολυκατικίας, ένα εξωγήινο φυτό.Δεν θυμάμαι αν ήταν πολύ καλό πάντος μου φέρνει μια νοσταλγία για τα παιδικά μου χρόνια γιαυτό και το ψάχνω εδώ και αρκετό καιρό,αλλά δεν το βρίσκω.Φρουτοπία…ΆΛλο και αυτό…Τελικά παλιά τα παιδικά είχαν αξία.Οχι τώρα που ξυπνάς Σάββατο πρωί και βλέπεις εκπομπές.Εγώ θυμάμαι σηκωνομουν από τις 6.30 και έβλεπα παιδικά μέχρι τις 12…

  3. @ Nemesis θυμάμαι την φρουτοπία αλλά χλωροφύλη δεν με θυμίζει κάτι. Θα το ψάξω να βρω αν υπάρχει τίποτα στο νετ.

  4. Πω πω τι μου θύμισες τώρα…Βασικά χρόνια έψαχνα τη χλωροφύλη.Στη ερτ1 έπαιζε…Την θυμάται κανείς άραγε΄…

Τα σχόλια είναι κλειστά.