Για το καλό μου..

Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει τη φράση «για το καλό σου» ;

Από δασκάλους, καθηγητές, γιατρούς, συγγενείς, πολιτικούς, γνωστούς και αγνώστους.. Όλοι τους χωρίς κανένα όφελος σκοτώνονται για εμάς..

Στο σχολείο , για κάθε αταξία, ακολουθούσε βαριά επίπληξη (μερικές φορές τρώγαμε και ξυλιές στο χέρι) «για το καλό μας».. Συγνώμη κυρά δασκάλα αλλά σαν παιδιά ήμασταν ζωηρά! Δεν γίνεται τα παιδιά να είναι ακίνητα και ακούνητα σαν καταθλιπτικά..

Στην εκκλησία, τις λίγες φορές που πήγα, άκουγα τον παπά,μικρός ακόμα, να μας παροτρύνει να μελετάμε τις «ιερές γραφές» και να ακολουθούμε τους κανόνες που αυτές επιβάλλουν «για το καλό μας».

Στα νοσοκομεία, όποτε χρειάστηκε να μείνω ως επισκέπτης (μία φορά έκανα τον ασθενή), άκουγες τον ίδιο σκοπό «πάρε το τάδε φάρμακο για το καλό σου, κάνε αυτό για το καλό σου» από τους αναίσθητους γιατρούς.. Και μόνο για καλό δεν γίνονταν οι ατελείωτες θεραπείες .

Στα καφέ που έβγαινα κάποτε στην γειτονιά μου, άκουγα χίλιους δυο «μεγάλους» να μου λένε «κάνε αυτό κάνε το άλλο» και όλα αυτά «για το καλό μου»..

Στα σπίτια των συγγενών μου που κάποτε πήγαινα χίλιες δυο ανοησίες , προκαταλήψεις, ανυπόστατες ιδέες και παράλογοι τρόποι ζωής να μου υποβάλλονται «για το καλό μου»

Στο στρατό, ο κάθε ανώτερος στρατιωτικός καριέρας, σου λεγε «να εκτελείς τις διαταγές για το καλό της πατρίδας» !

Στην βουλή οι βρωμοπολιτικοί, βάζουν νέους φόρους, αυξάνουν τους υπάρχοντες «για το καλό μας»..
Μόνο εμείς ξέρουμε το καλό μας και το κακό μας. Όλα τα άλλα κύριοι τα ακούμε βερεσέ..

Γι’αυτό και έπαψα να πηγαίνω στην εκκλησία, σε κάποια σπίτια συγγενών, σε μέρη που θα συναντήσω ξερόλες γνωστούς, έπαψα να ψηφίζω πληρωμένους πολιτικούς, έπαψα να βλέπω πληρωμένες ειδήσεις, έπαψα να ακολουθώ καθιερωμένα πρότυπα ζωής. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.

3 σκέψεις σχετικά με το “Για το καλό μου..

  1. @gremaki,
    και συ τεκνόν μου Βρούτε ;;; :ΡΡΡ

    Διαβάστε με για το καλό σας τέκνα μου!!

  2. φίλε παν, έξησες άλλης μια πληγή της ανθρώπινης ψυχής.

    βέβαια, ναι, υπάρχουν άβουλοι άνθρωποι που αρκούνται να υποτάγονται στις «καλοσύνες» και τις «συμβουλές» των άλλων για το «καλός» τους.

    θα έπρεπε ο καθένας να κρίνει τι είναι καλο και τι όχι για τον εαυτό του.
    καλές οι συμβουλές, αλλά ας σκεφτούμε πρώτα:
    τί έχω κάνει εγώ για το καλό μου;

Τα σχόλια είναι κλειστά.