Υποθαλάσσια; Ευχαριστώ δεν θα πάρω..

Είδα ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ για την υποθαλάσσια, την οποία αλλιώς φανταζόμουν κι αλλιώς τελικά λέγεται ότι θα γίνει (αν θα γίνει).
Εγώ πίστευα ότι θα είναι όλη εντός της θάλασσας αλλά τελικά το μεγαλύτερο μέρος της θα είναι υπέργειο και μάλιστα θα κόβει σε πολλά σημεία την όμορφη θέα της παραλίας. Δεν φτάνει δηλαδή που βρωμάει ο θερμαϊκός από τα απόβλητα, αλλά θα γίνει και χάλι μαύρο από εμφάνιση.

Πέραν αυτού θα ξεκινάει (για όσους ξέρουν από Θεσσαλονίκη) από τον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό (city gate πολυκατάστημα) και θα καταλήγει στην Π.Συνδίκα κάτω στην Καλαμαριά και μάλιστα θα έχει εισητήριο για να εισέλθει κανείς 2,00 ευρώ συν ΦΠΑ.

Ο ανάδοχος του έργου Θερμαϊκή οδός σύμφωνα με τον κύριο Σουφλιά δεν ζήτησε επιδότηση, αλλά θα δώσει πίσω και τα χρήματα που θα πάρει από το δημόσιο (96 εκατομμύρια ευρώ) με το τέλος του έργου.
Το γελοίον του πράγματος είναι ότι πρέπει να υποσχεθεί το υπουργείο ότι ΔΕΝ θα κάνει άλλες οδούς (και θα κλείσει την παλιά παραλιακή) για να μην έχει ανταγωνιστές η νέα ιδιωτική οδός. Επίσης θα κλείσει η παραλία για τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες γιατί θα πρέπει να γίνουν πεζογέφυρες , μιας και θα πρέπει να φτιαχτούν πολλές διακλαδώσεις που θα οδηγούν στην υποθαλάσσια.

Το άλλο αστείο με τον κο. Σουφλιά είναι πως δήλωσε ότι αν δεν χρησιμοποιούν 85.000 αυτοκίνητα τη νέα οδό (σύμφωνα με τον υπολογισμό των εσόδων του αναδόχου) και πάψει ο ανάδοχος να το λειτουργεί τότε θα κάνει καταγγελία και παίρνει το Δημόσιο το έργο. Τόμπολα! Μα καλά είναι δυνατόν οποιαδήποτε εταιρεία να κάνει μελέτες και να υποβάλλει δικαιολογητικά για ένα έργο το οποίο γνωρίζει ότι δεν θα της αποφέρει τα προσδωκόμενα έσοδα; Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα κύριε Σουφλιά! Έλεος δηλαδή..

Επίσης δήλωσε ότι οι τράπεζες θα παρακολουθούν τον ανάδοχο και θα τον έχουν από κοντά.. Αυτό δεν κατάλαβα τί σημαίνει. Αν ξέρει κανείς ας μου εξηγήσει κι εμένα το πτωχό το πνεύματι..

Το άλλο κουλό είναι ότι εκεί που θα καταλήγει η υποθαλάσσια (Ανθέων και Κάλλας) θα πρέπει εκ των υστέρων να γίνουν μελέτες για να διευρυνθούν (διαφορετικά θα μπουκώσει η έξοδος της υποθαλάσσιας και θα γίνει το χειρότερο μποτιλιάρισμα της ιστορίας στη Θεσσαλονίκη).
Επίσης ανήκουστο είναι το γεγονός ότι δεν θα μπουν ηχοπετάσματα σε αυτήν την οδό (οπότε οι γείτονες της υποθαλάσσιας θα πάρουν δώρο ωτοασπίδες προσφορά του υπουργείου).

Επίσης δεν μπορεί να γίνει τραμ γιατί θα είναι ανταγωνιστής της υποθαλάσσιας.
Ο συντελεστής πρασίνου στην Θεσσαλονίκη είναι 2,5 τετραγωνικά μέτρα ανά κάτοικο (μαζί με το περιαστικό δάσος), όταν σε άλλες πόλεις π.χ. Λονδίνο, Παρίσι έχει πάνω από 15-20 τετραγωνικά μέτρα. Φυσικά με την κατασκευή της υποθαλάσσιας θα καταστραφεί το λιγοστό πράσινο που έχει το πάρκο κοντά στον Λευκό Πύργο.

Παράλληλα, θα αυξηθούν τα μικροσωματίδια λόγω της αύξησης της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οπότε θα πρέπει να μοιράζει το υπουργείο και μάσκες οξυγόνου για τους κατοίκους της δύσμοιρης πόλης μας!
Ελλάς το μεγαλείο σου!

Πηγή για περαιτέρω ανάγνωση:
http://ecology-salonika.org/lib/?cat=31
http://anamorfosis.net/?p=70

Advertisements

3 σκέψεις σχετικά με το “Υποθαλάσσια; Ευχαριστώ δεν θα πάρω..

  1. Θα φτιάξω αλλά μπογάτσα με ηλιέλαιο; Μόνο αν είναι από Ουκρανία! Αγνό και παρθένο μηχανέλαιο Ουκρανίας.. Αυτό που προτιμά και το αμάξι μου!

  2. Τώρα πια δεχόμεθα σχόλια!
    Επιτέλους η WordPress έκανε το θαύμα της!

    Ανοίξαμε και σας περιμένουμε :))))))))
    Όσοι πιστοί σχολιάσατε

Τα σχόλια είναι κλειστά.