Ελλάς Ελλήνων Οδηγών


Σήμερα σκεφτόμουν ποιές είναι οι πιθανές λύσεις για το κυκλοφοριακό μπάχαλο αυτής της χώρας. Έχοντας ενστερνιστεί τις απόψεις του συγγραφέως Ρ.Ντώκινς στο βιβλίο του «το Εγωιστικό Γονίδιο» βλέπω πως η μόνη λύση είναι η μη προστασία των κακών οδηγών. Τί εννοώ μη προστασία; Εννοώ ότι θα είναι ελεύθεροι να μην χρησιμοποιούν ζώνη ασφαλείας.
Θα μου πείτε τί θα γίνει αν το κάνουμε αυτό; Απλώς οι κακοί οδηγοί με τον καιρό θα πάψουν να υπάρχουν οπότε θα επιβιώσουν μόνο οι πραγματικά άξιοι οδηγοί. Μα θα μου πείτε είναι κακό να θέλεις να πεθάνουν οι κακοί οδηγοί. Όχι δεν ζητάω να πεθάνουν.. Απλά ζητάω να μην τους προστατεύει κανείς έτσι ώστε να εξαλειφθεί το είδος τους. Το να πεθάνουν θα είναι εύκολο εφόσον δεν φοράνε ζώνη. Και μη μου πείτε πως όταν βλέπετε κάποιον δολοφόνο της ασφάλτου δεν θέλατε ποτέ να εξαφανιστεί από προσώπου γης γιατί θα είναι ψέμματα.
Στην φύση όταν ένα είδος είναι παράσιτο για τα άλλα, τότε αναπτύσσονται αμυντικοί μηχανισμοί εναντίον του είδους αυτού. Στον ανθρώπινο κόσμο έχουμε την τάση να προστατεύουμε κάθε τί άχρηστο και επιβλαβές με το πρόσχημα ότι είμαστε «φιλάνθρωποι». Μα είναι δυνατόν να είμαι καλός με έναν υποψήφιο δολοφόνο; Κάποιον που πάει με 30 χλμ/ώρα στο αριστερό ρεύμα και έχει από πίσω του μια ουρά χιλιομέτρων, κάποιον που περνάει με κόκκινο-εις γνώση του, κάποιον που αδιαφορεί για το φλας (έχω τσακωθεί άπειρες φορές με άτομα που ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΦΛΑΣ), κάποιον που αντί να αφήσει τον πεζό να περάσει στη διάβαση πεζών πάει καταπάνω του σαν μανιακός δολοφόνος;
Όλοι οι παραπάνω εις γνώσην τους επιθυμούν να αφαιρέσουν άλλες ζωές. Την δική τους έχουν το δικαίωμα να την αφαιρέσουν τους άλλους τους ρωτάνε;;
Κάποιος θα πρότεινε να υπάρχει περισσότερη τροχαία στους δρόμους. Η τροχαία δυστυχώς υπάρχει μόνο για να γράφει για υπερβολική ταχύτητα, κρυμμένοι σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, ενώ μέσα στις πόλεις-όπως στη Θεσσαλονίκη, πολύ σπάνια θα δεις τροχαία να είναι σταματημένη σε κάποια κεντρικά σημεία και να κάνει ελέγχους. Εδώ βλέπεις διπλοπακαρισμένα αυτοκίνητα και αν είσαι ο άτυχος που πάρκαρε από την μέσα μεριά πρέπει να φωνάξεις γερανό για να βγεις (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων που αφήνουν τηλέφωνο επικοινωνίας πάνω στο παρμπρίζ-όχι ότι αυτό είναι λύση ε;).
Α ναι.. Πρέπει κάτι να γίνει και για τους ανθρώπους που κάνουν εξετάσεις για τα διπλώματα. Καλό και άγιο το λάδωμα αλλά έτσι δεν βγαίνουν συνηδειτοποιημένοι οδηγοί παρά υποψήφιοι φονιάδες. Δεν υποστηρίζω ότι όλοι λαδώνονται αλλά υπάρχει ένα σεβαστό ποσοστό. Ειλικρινά όμως για σκεφτείτε για ένα λεπτό πως θα ένιωθε ένας εξεταστής που αφού έδινε το δίπλωμα σε κάποιον ανάπηρο ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ο ανάπηρος αυτός σκότωνε το παιδί του με το αυτοκίνητό του;
Πάντως χαίρομαι που δεν είμαστε σαν την Αμερική, όπου η οπλοφορία είναι ελεύθερη.. Θα είχαμε περισσότερους φόνους στους δρόμους, από ότι έχουν οι Αμερικανοί εγκληματίες μεταξύ τους.

Advertisements

2 σκέψεις σχετικά με το “Ελλάς Ελλήνων Οδηγών

  1. Ναι αυτό ξέχασα να το γράψω.. Ο τρόπος οδήγησης πολλών γυναικών είναι μοναδικός.. Χρησιμοποιούν τον όγκο του αυτοκινήτου τους για να εκτοπίσουν τους υπόλοιπους.. Πραγματικά ευφυές!

  2. Συμφωνώ και επαυξάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάάαάνω

    Υ.Γ.: Δεν ξέρω αν είμαι σωβινιστικό γουρούνι ή αντιφεμινιστής ή ότι άλλο προτείνετε, αλλά σίγουρα ξέρω ότι 99% των γυναικών οδηγούν με την «δύναμη» (may the force be with you). Είστε επικίνδινες, τέλος!

Τα σχόλια είναι κλειστά.